آخرین مطالب

همکاران

«علی حب النبی» به بین الحرمین رسید/ از مشهد تا کربلا، این بار کودکان عشق پیامبر(ص) را در بزرگترین نقاشی عراق به تصویر کشیدند

این مراسم با شعار علی حب النبی حمایت از فلسطین پس از مشهد به امل رسید سپس در لاهور پاکستان و سپس غزه در اردوگاه آوارگان فلسطینی با حضور کودکان و خانواده ها برگزار شد. گامی بلند و رو به جلو در جهت وحدت مسلمانان جهان با هدف حمایت از ملت مظلوم فلسطین. این جشن ها و محافل قرآنی با همکاری عوامل و مجریان برنامه تلویزیونی «محفل» برگزار شد.

این بار اما نوبت به شهر کربلا رسید تا میزبان این جشن باشکوه باشد. در این برنامه که در روزهای شنبه و یکشنبه بین الحرمین برگزار شد، کودکان به عنوان مخاطب اصلی علاوه بر تزئین فضا، با شور و شوق وصف ناپذیری عبارت اصلی این مراسم که «علی حب النبی» است را نقاشی کردند. “.

در این مراسم که طی 2 روز برگزار شد، بیش از 5000 نقاشی کودک به دست برگزارکنندگان رسید. همچنین «بزرگترین نقاشی عراق» با حضور 1000 کودک و نوجوان عراقی بین دو معبد انجام شد.

این سلسله مراسم نه تنها پیام وحدت و همدلی را منتقل می کند، بلکه یادآور عشق و احترام به ارزش های اسلامی و تعالیم پیامبر اسلام است. کربلا این بار به عنوان نماد عشق و فداکاری با رنگ های زیبا و خلاقیت کودکانه این حرکت جمعی مسلمانان را تکمیل کرد و عشق و اتحاد را در سراسر جهان اسلام ترویج کرد.

حضور کودکان در این جشن نویدبخش آینده ای روشن است. جایی که محبت پیامبر اکرم (ص) می تواند چراغی برای همه باشد.

photo_۲۰۲۴-۰۹-۲۲_۲۲-۴۱-۵۲

photo_۲۰۲۴-۰۹-۲۳_۰۱-۲۲-۰۷

photo_۲۰۲۴-۰۹-۲۳_۰۱-۲۲-۰۸

photo_۲۰۲۴-۰۹-۲۳_۰۱-۲۲-۰۹

photo_۲۰۲۴-۰۹-۲۳_۰۱-۲۲-۱۹

photo_۲۰۲۴-۰۹-۲۳_۰۱-۲۲-۱۱

photo_۲۰۲۴-۰۹-۲۳_۰۱-۲۲-۱۳

photo_۲۰۲۴-۰۹-۲۳_۰۱-۲۲-۱۴

photo_۲۰۲۴-۰۹-۲۳_۰۱-۲۲-۱۷

photo_۲۰۲۴-۰۹-۲۳_۰۱-۲۲-۱۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *