وام ۵۰ میلیونی بانک ملی بدون ضامن

بانک ملی ایران با طرح تسهیلات «کارگشای ملی» به متقاضیان اجازه می دهد تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام با سود ۲۳ درصد با انجماد طلا، جواهرات، سکه و شمش به عنوان سپرده دریافت کنند. این وام با بازپرداخت 60 ماهه و اقساط ماهانه یک میلیون و 409 هزار و 524 تومان ارائه می شود. همچنین مزایای جانبی مانند استفاده از خدمات مسافرتی و خرید از فروشگاه های منتخب با این وام ارائه می شود.

سرویس بانک و بیمه: بانک ملی ایران به منظور تسهیل شرایط دریافت وام برای افرادی که دارایی های گرانبهایی مانند طلا و جواهرات دارند، طرح ویژه ای با عنوان «کارگشای ملی» ارائه کرده است. این طرح به متقاضیان امکان دریافت وام تا سقف 50 میلیون تومان را می دهد. شرط اصلی این وام مسدود شدن سپرده طلا، جواهرات، سکه یا شمش طلا است که به عنوان ضمانت نزد بانک باقی می ماند.

در این طرح سپرده های طلای شما تا تسویه کامل وام نزد بانک مسدود می شود و حداکثر مدت انجماد 60 ماه است. سود این وام 23 درصد است که در 60 ماه با اقساط ماهانه 1.409.524 تومان قابل بازپرداخت است. سود کل این وام طی 5 سال به 34 میلیون و 571 هزار و 413 تومان و کل مبلغ بازپرداخت با احتساب اصل و سود وام 84 میلیون و 621 هزار و 413 تومان خواهد بود.

متقاضیان برای دریافت این وام باید مبلغ 200 هزار تومان که شامل تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می شود پرداخت کنند. همچنین، وام گیرندگان نباید به بانک بدهکار باشند یا چک های برگشتی داشته باشند. این طرح فقط به افرادی تعلق می گیرد که بتوانند دارایی های طلای خود را به عنوان سپرده مسدود کنند./ جهان صنعت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *