فرشاد مقیمی به ایدرو می رود

بازار؛ گروه خودرو: در حالی که وزارت حریم خصوصی هیچ اقدامی برای انتصاب رئیس هیات عامل ایدرو انجام نداده است، اما زمزمه های جاده خاص و زمزمه ها در طبقات وزارت حریم خصوصی حاکی از آن است که فرشاد مقیمی، مدیرعامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو. ، راس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

در بازار پر رونق شایعه، قرعه سکان ایدرو برنده فرشاد مقیمی شده است. مقیمی فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی و مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علم و صنعت است که فوق الذکر فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع در مقطع دکتری این دانشگاه می باشد.

فرشاد مقیمی در کارنامه خود معاونت برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیرعاملی گروه صنعتی ایران خودرو، هیئت مدیره و معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران است. مدیر برنامه ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران. ایران را دارد. را

وی با وجود اینکه هفته گذشته طی تماس تلفنی با خبرنگار این رسانه، ریاست هیات عامل ایدرو را تکذیب کرد، اما از صبح امروز شایعه سرپرستی ایدرو قوت گرفت. با توجه به برکناری معاون حمل و نقل در وزارت حراست دولت چهاردهم، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نسبت به گذشته قدرت بیشتری در صنعت خودرو پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *