آخرین مطالب

همکاران

ثبت نام آنلاین وام 40 میلیونی بدون ضامن و وثیقه

بانک آبی نئوبانک طراحی و توسعه بانک سامان تا سقف 40 میلیون تومان وام بدون وثیقه می دهد. اما متقاضیان برای دریافت این وام باید مسیر اعتباری را طی کنند. جزئیات بیشتر درباره وام 40 میلیون تومانی بانک آبی در ادامه بررسی می شود.

چگونه از بانک آبی 40 میلیون تومان وام بگیریم؟

متقاضیان وام فوری بلوبانک در مرحله اول این مسیر اعتباری می توانند بین 3 تا 10 میلیون تومان وام دریافت کنند. میزان این وام بر اساس میانگین حساب سه ماهه افراد تعیین می شود.

بانک آبی در گام بعدی بر اساس رفتار مالی وام گیرنده مبلغ وام را تا سقف 40 میلیون تومان افزایش می دهد. رفتار مالی افراد بر اساس گردش مالی، تعداد و میزان تراکنش ها، استفاده از امکانات و خدمات اپلیکیشن Bluebank و از همه مهمتر حسن نیت آنها در بازپرداخت وام ها مشخص می شود.

با فعال شدن این وام، متقاضیان می توانند درخواست خود را در اپلیکیشن بانک آبی ثبت کنند و این تسهیلات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

شرایط بازپرداخت وام 40 میلیون تومانی بانک آبی

نرخ سود وام بانک آبی 20% و حداکثر مدت بازپرداخت 12 ماه است. اما متقاضیان می توانند در زمان دریافت وام، مدت سررسید آن را انتخاب کنند.

با احتساب سود 20 درصدی و بازپرداخت 12 ماهه، متقاضیان دریافت وام 40 میلیون تومانی از بانک آبی باید در هر قسط سه میلیون و 705 هزار تومان به این بانک پرداخت کنند. به این ترتیب مجموع بازپرداخت وام به 44 میلیون و 464 هزار تومان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *