ستاره سابق پرسپولیس در فیلم تازه رضا عطاران بازی می کند

بهروز دری فر که در دوران بازی خود به فوتبال سخت و تعصب زیادش نسبت به پیراهن پرسپولیس معروف بود، قرار است به زودی مقابل دوربین رضا عطاران قرار گیرد.

بهروز دری فر پیش از این بازیگری را تجربه کرده و در سریال پژمان با بازی پژمان جمشیدی و به کارگردانی سروش صحت بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. دریفر در سریال «پژمان» نقش رقیب پژمان جمشیدی را بازی می کرد که می خواست به هر طریقی او را حذف کند و حمید درخشان را متقاعد کند که او را به جای پژمان برای تیمش جذب کند.

در چند قسمت از سریال «پژمان» رقابت جمشیدی و فر بامزه بی نظم بود و برخلاف دیگر ستارگان فوتبال این سریال مانند علی سامره، محمد محمدی، آرش برهانی، خسرو حیدری و حسین ماهینی نشان داد. که اگر بخواهد می تواند بازیگر شود. برای پیگیری جدی تر، تولد خود را دارد و با توجه به حضور موفق پژمان جمشیدی و مرحوم علی انصاریان در عرصه تصویر، احتمالا او هم موفق خواهد بود. اما در سال های بعد علیرغم پیش بینی ها و ظاهراً حتی دعوت به کار، بازیگری را دنبال نکرد. اما حالا اعلام کرده با رضا عطاران مذاکراتی داشته و در فیلم جدیدش بازی خواهد کرد.

همکاری دریفر با عطاران از این جهت حائز اهمیت است که در صورت استقبال مردم، احتمالا فصل جدیدی در زندگی دریفر رقم می خورد و او با عزمی راسخ تری بازیگری را دنبال خواهد کرد.

موفقیت پژمان جمشیدی در سینما به قدری جذاب و بزرگ بوده که حتی درفری که تقریبا همزمان با او حضور در مقابل دوربین را تجربه کرده بود اما به هر دلیلی دنبال بازیگری نرفته بود، حالا مجبور شده شانس خود را به عنوان یک بازیگر بیازماید. بازیگر

آیا عطاران از فوتبالیستی چون سروش صحت و برادران قاسمخانی موفق می شود بازیگر کمدی موفقی بسازد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *