وام قرض الحسنه 400 میلیونی بانک رسالت با پرداخت 6 ماهه برای مردم

وام قرض الحسنه برای بازنشستگان کشور در روز چهارشنبه

رشیدی گفت: وام دو مرحله ای «کرض الحسنه» بانک ملی به مبلغ 20 میلیون تومان برای حدود 2600 مستمری بگیر صندوق فولاد که حساب های قانونی آنها نزد بانک ملی است، واریز شد.

اختاز آنلاین نوشت: وی افزود: برنامه ریزی فاز سوم و چهارم پرداخت وام ضروری به 3000 نفر دیگر آغاز شده و در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

گفتنی است بازنشستگان پس از دریافت پیامک تخصیص تسهیلات به نرم افزار شخصی بام مراجعه و مراحل اخذ تسهیلات خود را تکمیل کنند.

گفتنی است مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان توسط وام گیرنده برای تشکیل پرونده و اعتبار سنجی به بانک پرداخت می شود.

با توجه به اینکه بانک شهر برای این تسهیلات سقف 600 میلیون تومانی با سود 12 درصد و حداکثر 48 ماه برای بازپرداخت اقساط تعیین کرده است، پس از دریافت وام، وام گیرنده باید در هر قسط 15.8 میلیون تومان به بانک شهر پرداخت کند. مجموع پرداختی های وام گیرنده به بانک که شامل مبلغ وام و سود آن می شود، در پایان سررسید به 758 میلیون تومان می رسد.

یکی دیگر از شرایط بانک ملی برای پرداخت وام آتیه ملی این است که متقاضی باید حداقل 100 هزار تومان به حساب کوتاه مدت خود واریز کند و حداکثر مدت این نوع سپرده 15 سال است. بانک ملی نیز با توجه به نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار، سود سپرده وام گیرنده را پرداخت خواهد کرد.

در سپرده‌های کوتاه‌مدت، میانگین کل حساب مشتری که شامل مبالغ واریز شده و سود دریافتی است، در مدت ضوابط اعطای تسهیلات قرار می‌گیرد و مشتری می‌تواند از تسهیلات به نرخ بهره مند شود. مصوب شورای پول و اعتبار علاوه بر مانده سپرده. یعنی اگر فردی پنج سال میانگین حساب داشته باشد می تواند تا سقف 20 برابر مبلغ سپرده خود تا سقف 500 میلیون تومان وام ملی آتی از بانک ملی دریافت کند.

جزئیات این نوع سپرده با سپرده کوتاه مدت متفاوت است. از جمله اینکه حداقل سپرده در حساب باید یک میلیون تومان و حداکثر مدت سپرده گذاری 15 سال باشد. بانک ملی برای سرمایه گذاری بلندمدت سود پرداخت می کند و این درصد به صورت ماهانه به حساب کوتاه مدت ویژه طرح آتیه ملی واریز می شود. اگر 15 سال از سپرده گذاری متقاضی گذشته باشد، می تواند تا سقف 25 برابر میانگین حساب خود و تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون تومان وام دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *