20 سریال برتر «پسا آخرالزمانی» که نباید از دست بدهید

سریال «فال‌آوت» که اقتباسی تلویزیونی از مجموعه‌ای از بازی‌های ویدیویی است، یکی از جدیدترین سریال‌های ژانر پسا آخرالزمانی است که توانسته مخاطبان و منتقدان زیادی را با خود همراه کرده و به تماشای دنیایی تاریک ببرد. آینده

بهترین سریال های پسا آخرالزمانی معمولا ایده های خلاقانه ای برای ارائه نسخه خود از این ژانر دارند. گاهی زامبی‌ها، گاهی بیگانگان فضایی، گاهی اپیدمی‌ها و گاهی دیگر بلایای غیرقابل توضیح، اساس یک داستان پسا آخرالزمانی هستند. اما جدای از داستان، فضاسازی و صحنه سازی نیز نقش بسیار مهمی در کیفیت و موفقیت این نوع سریال ها دارد.

در اینجا لیستی از بهترین سریال های این سبک جذاب را خواهید یافت.

انقلاب

داستان این سریال در سال 2027 روایت می شود. یعنی پانزده سال پس از وقوع یک خاموشی جهانی به دلیل یک خطای مرموز در شبکه برق و باعث توقف تمام وسایل الکتریکی از جمله اتومبیل، کشتی، هواپیما و تلفن شد. داستان سریال حول محور خانواده متسون می چرخد ​​که شاید دلیل قطع برق را بدانند.

سیلو

سیلو

این سریال دنیایی پسا آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد که در آن مردم در یک سیلو زیرزمینی عظیم ۱۴۴ طبقه زندگی می‌کنند. قوانین سختگیرانه بر زندگی آنها حاکم است. قوانینی که قرار است تضمین کننده منافع و بقای آنها باشد.

به شب

تاریکی

این سریال بلژیکی پسا آخرالزمانی پروازی را دنبال می کند که توسط یک سرباز ناتو از ایتالیا ربوده می شود. در همین حال، به دلیل یک رویداد ناشناخته، نور خورشید به طور ناگهانی برای همه جانداران کشنده می شود. اکنون مسافران این هواپیمای ربوده شده تنها بازماندگان این فاجعه هستند که برای در امان ماندن از نور خورشید باید همیشه در تاریکی سفر کنند.

داستان ندیمه

خدمتکار

این سریال در جهان پس از یک جنگ داخلی عظیم در آمریکا اتفاق می افتد. وقتی این کشور تحت کنترل یک حکومت دیکتاتوری است. با توجه به گسترش بحران ناباروری، این دولت زنان باروری را که قادر به بچه دار شدن هستند به عنوان برده مردان به کار می گیرد و تنها وظیفه آنها به دنیا آوردن فرزند است.

تابستان سیاه

تابستان

این سریال اسپین آف سریال Z Nation است و در دنیایی روایت می شود که در مراحل اولیه شیوع زامبی است. داستان درباره زنی به نام رز است که در میان گروهی از بازماندگان به دنبال دخترش می گردد.

Fallout

طالع بینی

این سریال بر اساس مجموعه بازی های ویدیویی محبوب “Fallout” ساخته شده است و در آینده ای پسا آخرالزمانی اتفاق می افتد که در آن جهان توسط جنگ هسته ای ویران شده است و بازماندگان در پناهگاه های زیرزمینی زندگی می کنند. با فاش شدن اسرار از سطح زمین، تیمی از قهرمانان برای رویارویی با جنگ قریب الوقوع آماده می شوند.

برف شکن

برف

داستان سریال در آینده ای اتفاق می افتد که زمین به یک کره یخ زده تبدیل شده و انسان های باقی مانده در قطاری زندگی می کنند که دائما در حال حرکت است. اختلاف طبقاتی فاحش بین مسافران جلو و عقب قطار منجر به شورش علیه سیستم طبقاتی می شود.

دندون شیرین

سوئیت

در این سریال پسری نیمه انسان و نیمه آهو به نام گاس در تلاش برای زنده ماندن در دنیایی است که گونه هایی مانند او در خطر انقراض هستند.

باقی مانده ها

شلغم

در این سریال کل جمعیت جهان یا اکثر آنها نابود نمی شوند، بلکه تنها ۲ درصد از مردم جهان در یک اتفاق مرموز به طور کامل ناپدید می شوند. اما نبود این افراد فضاهای آخرالزمانی و ماجراجویی را برای بازماندگان ایجاد می کند.

مردگان متحرک

راه رفتن

این سریال معروف درباره گروهی از بازماندگان در دنیایی پس از شیوع زامبی ها است. این گروه باید در برابر تهدید زامبی ها و انسان های بی رحم مقاومت کنند و برای بقا مبارزه کنند.

Z Nation

ضربه بزنید

گروهی سعی می کنند تنها فرد سالم از بیماری زامبی را از نیویورک به کالیفرنیا منتقل کنند تا او را به آزمایشگاهی که آخرین امید بشریت است تحویل دهند.

آخرین کشتی

آخرین

پس از شیوع ویروسی که بیشتر جمعیت زمین را از بین برده است، خدمه یک کشتی نیروی دریایی برای یافتن درمانی و مبارزه با دشمنان بیگانه تلاش می کنند.

جریکو

جریکو

پس از مشاهده یک انفجار هسته ای در آسمان، ساکنان یک شهر کوچک از سایر نقاط جهان جدا می شوند و سعی می کنند زنده بمانند و علت حمله را دریابند.

100

صد

سال‌ها پس از اینکه یک جنگ هسته‌ای زمین را غیرقابل سکونت کرد و بقایای بشریت به فضا نقل مکان کرد، صد زندانی نوجوان به زمین فرستاده می‌شوند تا ببینند آیا این سیاره دوباره قابل سکونت است یا خیر.

کرنش

کرنش

در این مجموعه، تیمی از مرکز کنترل بیماری ها با شیوع ویروسی که انسان ها را به خون آشام تبدیل می کند، مبارزه می کنند.

به سرزمین های بد

آنها هستند

در آینده ای که دوباره توسط فئودالیسم اداره می شود، یک جنگجو یک نوجوان با استعداد و خارق العاده را آموزش می دهد. در حالی که نیروها سعی دارند از قدرت های پنهان او سوء استفاده کنند.

سقوط آسمان

آسمان

پس از حمله بیگانگان به زمین، یک گروه مقاومت برای بازپس گیری سیاره می جنگند.

آخرین مرد روی زمین

آخرین مرد

فیلیپ میلر که فکر می کند آخرین انسان روی زمین است، اما پس از مواجهه با یک زن بازمانده، متوجه می شود که بازماندگان دیگری نیز وجود دارند.

ایستگاه یازدهم

ایستگاه

داستان بازماندگان یک اپیدمی آنفولانزا که سعی می کنند امید را با اجرای تئاتر سیار زنده نگه دارند.

آخرین از ما

من نیستم

مردی به نام جوئل میلر مامور می شود تا پس از شیوع ویروس زامبی، دختری به نام الی را در آمریکای ویران شده همراهی کند تا بتوانند درمانی برای نجات بشریت پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *