معرفی سریال «بازنده»/ رازهای یک پرونده پیچیده جنایی/ ویدئو

سریال بازنده محصول ایران در سال 1403 و به کارگردانی امین حسین پور در ژانر جنایی – معمایی است و به زودی در شبکه تلویزیونی خانگی عرضه می شود.

خلاصه ای از سریال بازنده

به دلیل معمایی بودن داستان و حفظ جذابیت آن برای مخاطب، اطلاعات دقیقی از سریال بازنده منتشر نشده است، اما خلاصه داستان آن همین متن مبهم و مرموز است: کارآگاه کیانی درگیر پرونده پیچیده ای می شود که فاش می شود رازهای بزرگ یک خانواده همانطور که مشخص است ما با یک سریال جنایی و مرموز روبرو هستیم که قرار است یک پلیس به راز این داستان دست پیدا کند.

بازیگران سریال بازنده

امین حسین پور نویسنده و کارگردان این سریال و احسان ظلی پور تهیه کننده آن است. این کارگردان پیش از این سریال کوتاه درمانگر در ژانر جنایی و معمایی را برای فیلمو ساخته است. بازنده دومین تجربه حسین پور در این ژانر است.

پوسته صدف

اما بازیگران اصلی مینی سریال بازنده که بسیار کنجکاو است به شرح زیر است؛ علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپه آبادی، رویا جاودنیا، محمد علیمحمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، علی مردانه، الهه ازکاری، ترنم کرمانیان، امیرحسین رضازاده، سپیده مولوی، ستاره پیمانی و ستاره پیمانی.

صابر ابر در سریال بازنده

عوامل سریال بازنده

مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی، تدوین: سیاوش کردجان، صدابردار و میکس: حسین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: مارال جیرانی، طراح صحنه: امین حسین پور، مدیر تولید: پوریا زمانی، موسیقی: پیام آزادی، صدابردار: محمود کاشانی، طراح صحنه: محمود کاشانی گریم: مهدی صیاد، سرپرست گروه برنامه ریزی و کارگردانی: علی مردانه، دستیار اول کارگردان: رضا مسعودی، برنامه ریز: حمید غفارزاده، منشی صحنه: فیضه فرزام، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری، طراح جلوه های بصری: کامیار شفیع پور، طراح جلوه ویژه میدانی: مجید حیدری و عکاس: محمدمهدی دلخواسته.

پیمان قاسم خانی

زمان پخش سریال بازنده از فیلمو است

سریال معمای بازنده در آخرین جمعه تابستان 30 شهریور 1403 از فیلمو پخش خواهد شد.تعداد قسمت های این سریال به زودی در همین صفحه اعلام خواهد شد.

پوستر رسمی سریال بازنده

بازنده اصلی 02

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *