آخرین مطالب

همکاران

دریافت وام 600 میلیون تومانی با شرایط آسان

معاون وصول اعتبار و بدهی بانک شهر از اعطای وام خرد به شهروندان در کمترین زمان ممکن تا سقف 6 میلیارد ریال (600 میلیون تومان) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، ایمان امینی پور با اشاره به برنامه ریزی گسترده بانک شهر برای رفع نیازها و دغدغه های شهروندان گفت: مشتریان این بانک می توانند بر اساس میانگین با نرخ 12 درصد وام دریافت کنند. بهره برداری از حساب آنها از 3 ماه تا 18 ماه. انجام دهید

امینی پور با بیان اینکه مدت بازپرداخت این وام از 6 تا 48 ماه و به انتخاب مشتری است، خاطرنشان کرد: بانک شهر ارائه هرگونه گواهی کسر حقوق، چک و سفته برای دریافت وام را حذف کرده است. این وام بر اساس اعتبار وام گیرنده و ضامن اعطا می شود.

معاون اعتبارات و وصول بدهی بانک شهر ادامه داد: همچنین امکان انتقال اصل و مازاد امتیاز تسهیلات توسط مشتریان به بستگان آنها وجود دارد.

امینی پور در پایان با تاکید بر اینکه توجه به نیازها و خواسته های مشتریان همراه با نوآوری در محصولات و خدمات همواره در دستور کار این بانک است، گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به شعب بانک شهر و باجه های شهرانت در سراسر کشور و یا استفاده از نرم افزاری با شهر پلاس برای بهره مندی از این وام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *