پیشنهادی از پرسپولیس و تراکتور ندارم/ نمی دانم ممنوع الکارم یا نه

کریم باقری در حاشیه عیادت مادرش درباره شایعه حضورش در تراکتورسازی گفت: اسکوچیچ به من لطف دارد. من خودم تماس گرفتم و با آنها صحبت کردم و حضور دوباره در فوتبال ایران را به آنها تبریک گفتم. آن زمان می گفتند دوست دارند کنارشان باشم اما خیلی چیزها دست من نیست و بعضی مسائل دست خودم نیست. صحبت هایی شد اما 100 درصد نبود و تا الان صحبت خاصی از باشگاه تراکتورسازی با من نشده است.

باقری درباره وضعیت فعلی تراکتورسازی اظهار کرد: امسال تراکتور تیم بسیار خوبی دارد و بازیکنان بسیار خوبی هم در اختیار دارد و امیدوارم بتواند با حاشیه های کمتری نسبت به سال های گذشته به بازی های خود ادامه دهد. فکر می کنم این تیم امسال بعد از چند سال می تواند جایگاه خوبی کسب کند.

بازیکنان سابق تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا دیگر به این تیم برنگشت؟ وی گفت: در بحث مربیگری باید از هر جایی که می روید دعوت شوید. من خودم نمیتونم جایی برم در این چند سال هیچ اتفاقی نیفتاده که آنها بخواهند یا من بخواهم بیایم. نمی دانم متاسفانه یا خوشبختانه این حرف ها نبود. این سخنان تنها امسال با حضور آقای اسکوچیچ مطرح شد.

وی درباره استقبال مردم تبریز از مراسم درگذشت مادرش گفت: از همه مردم عزیز تبریز، دوستان عزیزم و همه کسانی که در این چند روز واقعا در کنار خانواده ما بودند تشکر می کنم. من از همه تشکر می کنم و نمی دانم چگونه توصیف کنم. امیدوارم بتوانیم در شادی آنها سهیم باشیم. برای همه آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم.

باقری در خصوص بازی خیریه گفت: امروز به دعوت پیشکسوتان و هنرمندان تراکتورسازی به این بازی آمدم و از دیدن بازیکنان قدیمی تراکتور و هم تیمی هایم بسیار خوشحالم. دوست دارم وقتی در تبریز هستم در چنین برنامه هایی شرکت کنم و قدیمی ها را ببینم و جلسه بگذارم. باز هم از پیشکسوتان و هنرمندان تراکتورسازی تشکر می کنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

تیم فوتبال ایران در خصوص شروع رقابت های آسیایی گفت: دو نماینده ما امروز و یک نماینده فردا بازی می کنند. برای هر چهار نماینده ایران آرزوی موفقیت دارم. این تیم ها اکنون به نام ایران نامگذاری شده اند و نام باشگاهی دیگر در نظر گرفته نمی شود. امیدوارم همه موفق باشند و مردم را خوشحال کنند.

به گزارش ایسنا، باقری درباره بازگشتش به فوتبال ایران و اینکه آیا این بازگشت ممنوع است یا خیر، گفت: هیچ پیشنهادی از پرسپولیس و تراکتور ندارم. نمی دانم، نمی دانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *