ثبت نام وام دولتی 150 تا 300 میلیونی کم بهره و ارزان‌قیمت

متولی اداره بهزیستی اسلامشهر گفت: اداره بهزیستی اسلامشهر به ازای هر کمک این اداره 150 میلیون تومان در اختیار کارفرمایان قرار می دهد.

حمیدرضا جعفریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بهزیستی برنامه هایی را برای خودکفایی و کمک به ایجاد عزت نفس افراد تحت پوشش این سازمان در نظر گرفته است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهرافزود: از جمله این برنامه ها اعطای تسهیلات به مددجویان سازمان با نرخ سود چهار درصد است زیرا به دلیل شرایط خاص این عزیزان امکان حضور در کارگاه های صنعتی، شرکتی و یا شرکتی را ندارند. سایر مشاغل خاص تسهیلات کم بهره و کم هزینه با ارائه مدارک فنی یا پروانه کسب می توانند از این تسهیلات یکصد و پنجاه میلیون تا 300 میلیون تومانی برای ایجاد اشتغال بهره مند شوند و در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح و پروژه، تسهیلات نیز خواهد بود. در قالب طرح توسعه اعطا می شود. .

اعطای تسهیلات از بهزیستی اسلامشهر به کارفرمایانی که افراد جویای کار را استخدام می کنند

وی افزود: 42 میلیارد و 500 میلیون در سال 1403 برای طرح تسهیلات خوداشتغالی به بهزیستی شهرستان اختصاص یافت که توسط بانک هایی مانند صادرات، رفاه و پاساگارد پرداخت می شود.

رئیس بهزیستی اسلامشهر ادامه داد: علاوه بر معلولان دارای محدودیت حرکتی و زن سرپرست خانوار، به صورت موردی، مددجویان دارای بیماری اعتیاد و بهبود یافته در مراکز اقامتی سازمان بهزیستی و استعلام های لازم می توانند. از این امکانات استفاده شود

اعطای تسهیلات از بهزیستی اسلامشهر به کارفرمایانی که افراد جویای کار را استخدام می کنند

جعفریان درباره دیگر طرح های اشتغال مددجویان گفت: سازمان بهزیستی برای کارفرمایان و صنعت گران نیز اهرم تشویقی دارد که در ازای استخدام هر مددجو از این اداره، 150 میلیون تومان تسهیلات به کارفرمایان اعطا می کند که عموماً حداقل از محل است. 5 سال سابقه کار، بیمه تامین اجتماعی و پرداخت حقوق طبق وزارت کار است که علاوه بر این تسهیلات، 23 درصد حق بیمه کارفرما را پرداخت می کند.

اعطای تسهیلات از بهزیستی اسلامشهر به کارفرمایانی که افراد جویای کار را استخدام می کنند

شهرستان اسلامشهر با 600 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی استان تهران قرار دارد.

تشکیل کمیته امداد برای تامین اعتبار ساخت مسکن بیماران قزوینی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: کمیته امداد آمادگی دارد در صورت اختصاص زمین از سوی مسکن مهر، ساخت مسکن 52 متری مشمولان در شهرهای زیر 25 هزار نفر را تامین کند. بنیاد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین ، ناصر ظهیری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که در محل سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد، با اشاره به آغاز جشنواره عاطفه ها گفت: از روزهای گذشته اظهار داشت: 2313 پایگاه ثابت و سیار تا پایان شهریورماه کار جمع آوری هدایای مردم را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره عاطفه ها نهم شهریورماه با حضور خیرین به صورت نمادین برگزار می شود، تصریح کرد: تا امروز 13 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در قالب این جمع آوری کرده ایم. جشنی که نسبت به سال گذشته یک میلیارد تومان افزایش داشته است.

ظهیری ادامه داد: در مجموع 165 هزار مددجوی کمیته امداد در قالب 32 هزار و 142 خانوار از کمک های این نهاد در استان قزوین بهره مند می شوند. انجام دادن

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از تهیه بسته های آموزشی و لوازم التحریر برای کودکان بی سرپرست و بی سرپرست خبر داد و خاطرنشان کرد: این بسته آموزشی که شامل کیف و لوازم التحریر است در اختیار 8 هزار و 684 ایتام و ایتام تحت حمایت قرار گرفت. کمیته امداد امام خمینی. ) در استان قزوین اعطا می شود که 52 درصد این دانش آموزان در روستاها و مناطق محروم زندگی می کنند.

وی گفت: در قالب نهضت ملی مسکن به 710 خانوار پروژه هایی اختصاص یافته است که 200 میلیون تومان از این متقاضیان توسط کمیته امداد به صورت رایگان تامین می شود.

ظهیری افزود: به زودی ساخت 52 واحد مسکونی در روستای فارسیان زمین گیر می شود و کمیته امداد آمادگی دارد در صورت وجود زمین، ساخت مسکن 52 متری در شهرهای زیر 25 هزار نفر را تامین کند. از سوی بنیاد مسکن تخصیص داده شده است.»

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال گذشته بیش از 5 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد که از این تعداد 3 هزار و 600 شغل به صورت مستقیم توسط این نهاد و مابقی توسط افراد جویای کار ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از افزایش 67 درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: تاکنون 366 میلیارد تومان کمک مالی در قالب کمک های مردمی جمع آوری شده که محقق شده است. 175 درصد نسبت به برنامه اعلامی در 5 ماهه امسال.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *