بازگشت «قصه های مجید» و 4 سریال دیگر در آی فیلم

شبکه آی‌فیلم فارسی چهار سریال «قصه‌های مجید»، «مینو»، «نوارد زرد 2» و «چک برگشتی» را در جدول پخش خود قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، بر این اساس مجموعه تلویزیونی «قصه های مجید» از پنجم مهرماه برای پخش ساعت 17 جایگزین مجموعه «دو پنجره» می شود.

سریال «مینو» از 10 شهریور جایگزین سریال «در خانه» می شود و هر روز ساعت 18:00 روی آنتن می رود.

همچنین مجموعه تلویزیونی «نوار زرد 2» جایگزین سریال سوران می شود و هر شب ساعت 20 پخش می شود.

مجموعه تلویزیونی «چک برگشتی» از دوم مهرماه ساعت 21 جایگزین سریال «ذن بابا» می شود.

“قصه های مجید”

این سریال یکی از خاطره انگیزترین آثار در ژانر کودک و نوجوان است که توسط زنده یاد کیومرث پوراحمد ساخته شده است. این سریال ماجراهای پسر نوجوانی را به تصویر می کشد که با مادربزرگش «بی بی» زندگی می کند، پسری شاعر و شاعر و گاهی با شیطنت هایش بی بی را آزار می دهد.

از بازیگران آن می توان به زنده یاد پرویندخت یزدانیان، مهدی باغربیگی، جهانبخش سلطانی، جمشید صدری، مرتضی حسینی، علیمراد کیوندریان و محمدعلی میاندار اشاره کرد.

“منو”

مجموعه تلویزیونی «مینو» به کارگردانی امیر پوروزیری که در سال ۱۳۹۶ ساخته شد، در ژانر خانوادگی و عاشقانه است و داستان زندگی سه قهرمان به نام‌های «مینو»، «عماد» و «رضا» را روایت می‌کند که درگیر حوادث هستند. قبل از انقلاب . حوادثی که تا شروع جنگ تحمیلی ادامه دارد. این مجموعه عاشقانه ای است که در تابستان و پاییز سال 59 و در اوایل جنگ تحمیلی اتفاق می افتد و داستان عشق، خیانت و انتقام است که با شروع جنگ ناگهان شکل دیگری به خود می گیرد.

در این سریال بازیگرانی چون عباس غزالی، مهدیه نساج، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده و ملک سراج به عنوان هنرمند به ایفای نقش پرداخته اند.

85

“روبان زرد 2”

در خلاصه داستان این سریال به کارگردانی پوریا آذربایجانی آمده است که سرگرد کاوه کیهان این بار با موارد مختلفی روبه رو می شود اما آنچه این معماهای کوچک را به هم پیوند می دهد داستان های بزرگی است که به گذشته او برمی گردد و…

بازیگرانی چون ایوب آقاخانی، حسام محمودی، پوریا پورسرخ، محمود پاک نیت، پوراندخت مهیمن، امیرحسین صدیق و… در این سریال حضور دارند.

86

“چک برگشتی”

امیر جعفری، ریما رامین فر، هدایت هاشمی، هومان برکنورد، یوسف صیادی، علی صالحی، امیر حمیدزاده، احمد مهرانفر، بهاره رهنما و فریبا نادری در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

در این سریال به کارگردانی سیروس مقدم مشاهده می کنید: لطیف به تازگی از زندان آزاد شده و قصد دارد گذشته بد خود را فراموش کند و برای امرار معاش دست به کار جدیدی بزند اما به دلیل سابقه منفی هیچکس حاضر نیست به او شغل بده مشکلات او با داستان چک برگشتی دو چندان می شود.

87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *