آخرین مطالب

همکاران

وام فوری 150 میلیونی با سود 4 درصدی

وام فوری ۳۰۰ میلیونی بانک سینا با اقساط 60 ماهه

بانک سینا در طرح «نرگس» تا سقف 300 میلیون تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی تسهیلات می دهد. متقاضی این وام فوری باید سپرده قرض الحسنه داشته باشد و پس از گذشت دو ماه از ایجاد میانگین حساب برای طرح نرگس اقدام کند. نرخ سود این تسهیلات بسته به مدت سپرده، زمان بازپرداخت و ضریب برابری تسهیلات، متغیر و بین 10 تا 20 درصد تعیین می شود.

شرایط دریافت وام فوری 300 میلیون تومانی از بانک سینا

در پروژه نرگس بانک سینا اشخاص حقیقی و حقوقی به شرط داشتن میانگین حساب مناسب و گردش حساب 2 تا 12 ماهه می توانند تسهیلات دریافت کنند.

بازپرداخت طرح نرگس 60 ماهه و سود آن با توجه به ضریب برابری، مدت بازپرداخت و ماندگاری سپرده بین 10 تا 20 درصد است. همچنین نسبت مبلغ وام به مبلغ سپرده با توجه به میزان سپرده، سود و زمان بازپرداخت متغیر است و به 100 درصد میانگین حساب می رسد.

بدیهی است مبلغ سپرده در بانک مسدود نخواهد شد و وام گیرنده می تواند از سپرده خود برداشت کند یا آن را افزایش دهد. یکی دیگر از شرایط دریافت این تسهیلات، نداشتن چک برگشتی یا بدهی متقاضی به بانک سینا است.

در صورتی که نرخ سود این تسهیلات 10 درصد باشد سقف وام 300 میلیون تومان و مدت بازپرداخت 60 ماهه باشد، وام گیرنده ملزم به پرداخت چهار میلیون و 249 هزار تومان در هر قسط خواهد بود. مجموع 60 قسط پرداختی به بانک سینا نیز در پایان سررسید به 225 میلیون تومان می رسد. تسهیلات نرگس شامل هزینه های اضافی به ارزش 100 هزار تومان است که وام گیرنده باید به بانک سینا پرداخت کند.

مشمولان این طرح کسانی هستند که دستگاه کارتخوان به حساب خود در بانک پارسیان متصل بوده و حداقل چهار ماه موفق به ایجاد گردش و بهره برداری از حساب شده باشند. وام ارائه شده توسط همکاران بانک پارسیان قرض الحسنه بوده و وام گیرنده به غیر از کارمزد چهار درصد سود دیگری به این بانک پرداخت نخواهد کرد.

ضمانت بازپرداخت این طرح نیز از طریق اعتبار شغلی و ارائه پروانه کسب انجام می شود تا بانک پارسیان برای پرداخت این تسهیلات با نرخ کارمزد چهار درصد و مدت بازپرداخت 24 ماهه از متقاضی اطمینان حاصل کند.

پس از دریافت وام و شروع فرآیند بازپرداخت، وام گیرنده باید در هر قسط یک میلیون و 818 هزار تومان به بانک پارسیان پرداخت کند. شایان ذکر است که طرح همراه شامل 200 هزار تومان هزینه اضافی می باشد که وام گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

بانک سپه وام خود را به مشتریانی که دارای حساب سپرده وام و ضامن رسمی هستند پرداخت می کند. بانک سپه برای این تسهیلات نرخ سود ۲۳ درصد و حداکثر مدت بازپرداخت ۴۸ ماهه در نظر گرفته است. متقاضی دریافت این طرح باید دارای حساب وام و سپرده در آن باشد. همچنین بدون نیاز به سند ملکی و تنها با ارائه ضامن به ازای هر 20 میلیون تومان تسهیلات می تواند از ژاله بانک سپه وام بگیرد.

لازم به ذکر است 10 درصد از مبلغ سپرده تا پایان مراحل بازپرداخت توسط بانک مسدود خواهد شد. مبلغ اقساط وام جعاله بانک سپه یک میلیون و 282 هزار تومان است که علاوه بر آن وام گیرنده باید 100 هزار تومان به عنوان هزینه اضافی به این بانک پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *