آخرین مطالب

همکاران

فرصت طلایی برای فرهنگیان | شرایط پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی با سود 4 درصدی

طرح «نسیم فرهنگیان» بانک سرمایه ویژه فرهنگیان و اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان است که در بانک حساب قرض الحسنه باز کرده و در آن سپرده گذاری می کنند. متقاضیان می توانند با ایجاد حساب میانگین حداقل یک ماهه و ارائه فیش حقوقی این طرح تسهیلات را دریافت کنند.

مشخصات وام نسیم فرهنگیان بانک سرمایه

پروژه سرمایه بانک نسیم فرهنگیان دارای سقف 300 میلیون تومان، نرخ سود 4 درصد و حداکثر بازپرداخت 48 ماهه است. همچنین متقاضیان می توانند مدت بازپرداخت این تسهیلات را حداقل سه و حداکثر 60 ماهه انتخاب کنند.

وام این طرح در دو قالب طرح فرهنگیان یک و دو به متقاضیان پرداخت می شود که طرح یک فرهنگیان برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان و طرح دو فرهنگیان برای سایر فرهنگیان است.

شایان ذکر است افراد واجد شرایط می توانند امتیاز این وام را طبق قوانین و مقررات جاری بانک به دیگران واگذار کنند. همچنین در صورت واجد شرایط بودن وام گیرنده می تواند بدون ضامن تا سقف 50 میلیون تومان وام بگیرد.

میزان اقساط و شرایط بازپرداخت وام 300 میلیون تومانی فرهنگیان بانک سرمایه

ضریب تسهیلات در طرح نسیم مستمری بگیران بر اساس مدت معدل حساب و مدت بازپرداخت تعیین می شود. مثلاً اگر فردی میانگین حساب 9 ماهه 92 میلیون تومان داشته باشد، می تواند 300 میلیون تومان وام با سود 4 درصد و بازپرداخت 10 ماهه دریافت کند.

به این ترتیب وام گیرندگان باید ماهانه 30 میلیون و 552 هزار تومان اقساط پرداخت کنند. مجموع بازپرداخت وام در زمان سررسید نیز به 305 میلیون و 527 هزار تومان می رسد.

این طرح شامل هزینه های اضافی نیز به مبلغ 100 هزار تومان است که وام گیرنده باید برای تشکیل پرونده در بانک و اعتبار سنجی آن به بانک سرمایه پرداخت کند./تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *