وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک سرمایه برای معلمان با اقساط 60 ماهه

وام 300 میلیون تومانی قرض الحسنه بانک سرمایه به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان و سایر مجموعه های فرهنگی با سود 4 درصد پرداخت می شود.

طرح «نسیم فرهنگیان» بانک سرمایه ویژه فرهنگیان و اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان است که در بانک حساب قرض الحسنه باز کرده و در آن سپرده گذاری می کنند. متقاضیان می توانند با ایجاد حساب میانگین حداقل یک ماهه و ارائه فیش حقوقی این طرح تسهیلات را دریافت کنند.

جزئیات وام فرهنگیان فرهنگیان بانک سرمایه

پروژه سرمایه بانک نسیم فرهنگیان دارای سقف 300 میلیون تومان، نرخ سود 4 درصد و حداکثر بازپرداخت 48 ماهه است. همچنین متقاضیان می توانند مدت بازپرداخت این تسهیلات را به انتخاب خود حداقل سه و حداکثر 60 ماه تعیین کنند.

وام این طرح در دو قالب طرح فرهنگیان یک و دو به متقاضیان پرداخت می شود که طرح یک فرهنگیان برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان و طرح دو فرهنگیان برای سایر فرهنگیان است.

شایان ذکر است افراد واجد شرایط می توانند امتیاز این وام را طبق قوانین و مقررات جاری بانک به دیگران واگذار کنند. همچنین در صورت داشتن شرایط وام گیرنده می تواند بدون ضامن تا سقف 50 میلیون تومان وام بگیرد.

میزان اقساط و شرایط بازپرداخت وام 300 میلیون تومانی الحسنه فرهنگیان بانک سرمایه

ضریب تسهیلات در طرح نسیم مستمری بگیران بر اساس مدت معدل حساب و مدت بازپرداخت تعیین می شود. مثلاً اگر فردی میانگین حساب 9 ماهه 92 میلیون تومانی داشته باشد، می تواند 300 میلیون تومان وام با سود 4 درصد و بازپرداخت 10 ماهه بگیرد.

به این ترتیب وام گیرندگان باید ماهانه 30 میلیون و 552 هزار تومان پرداخت کنند. مجموع بازپرداخت وام در زمان سررسید نیز به 305 میلیون و 527 هزار تومان می رسد.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند برای نیک وام اقدام کنند. در صورت امتناع اشخاص حقیقی از دریافت وام، امکان انتقال امتیاز به بستگان درجه یک خود را دارند. اشخاص حقوقی نیز می توانند این وام را به بیمه شدگانی که حساب های قانونی آنها در شعب بانک ملت است و حقوق آنها از طریق بانک واریز می شود، اعطا کنند.

پس از دریافت سقف این وام، با احتساب مدت بازپرداخت و کارمزد چهار درصد، باید اقساط ماهانه معادل 9 میلیون و 90 هزار تومان پرداخت شود. در پایان دوره بازپرداخت، وام گیرنده باید 324 میلیون تومان به بانک پرداخت کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *