بازنشستگانی که وام می خواهند بخوانند |ثبت نام مرحله دوم وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص ثبت نام مرحله دوم اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری گفت: امروز جلسه ای با بازنشستگان و کانون عالی بازنشستگان داشتیم که در آن جلسه بود. قرار شد پس از اعلام آمادگی این دوستان بتوانیم تا چند روز آینده ثبت نام فاز دوم این تسهیلات را آغاز کنیم. انجام دادن

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امروز جلسه ای با بازنشستگان و کانون عالی بازنشستگان داشتیم و مقرر شد پس از اعلام آمادگی این دوستان بتوانیم ثبت نام را آغاز کنیم. فاز دوم این تسهیلات طی چند روز آینده خواهد بود.»

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص ثبت نام مرحله دوم اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری گفت: امروز جلسه ای با بازنشستگان و کانون عالی بازنشستگان داشتیم که در آن جلسه بود. قرار شد پس از اعلام آمادگی این دوستان بتوانیم تا چند روز آینده ثبت نام فاز دوم این تسهیلات را آغاز کنیم. انجام دادن

با برگزاری آیین تودیع اولین گروه از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به مشهد مقدس در ایستگاه راه آهن تهران، اجرای طرح کرامت رضوی سازمان تامین اجتماعی – اعزام رایگان بازنشستگان به زیارت مشهد مقدس. – امسال؛ با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان؛ محمد اسدی رئیس هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته کشور، علی اصغر بیات نماینده بازنشستگان در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های مرتبط، اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی کانون عالی کارگران و مستمری بگیران بازنشسته و جمعی از معاونین و مدیران سازمان تامین اجتماعی.

میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان در این مراسم گفت: سفرهای زیارتی بازنشستگان و اعزام این زائران به مشهد الرضا(ع) کار بسیار خوبی است که سازمان تامین اجتماعی در سال های گذشته آغاز کرده است که البته این کار را انجام داده است. مدتی به دلیل اپیدمی کرونا متوقف شد اما الحمدلله از سال 1401 دوباره در قالب طرح کرامت رضوی شروع شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: سازمان تامین اجتماعی در سال های 1401 و 1402 توانست در مجموع بیش از 75 هزار نفر بازنشسته را به این سفر معنوی اعزام کند. این سفرها از ابتدا یعنی از ایاب و ذهاب تا اسکان در هتل های مناسب شهر مشهد برای اسکان زائران کاملا رایگان بوده و تاکید شده است که همکاران ما امکانات رفاهی خوبی را برای بازنشستگان فراهم کنند.

موسوی همچنین گفت: با همکاری کانون های بازنشستگی قرار است در قالب طرح کرامت رضوی امسال حدود 70 هزار نفر به مشهد مقدس اعزام شوند. در سال گذشته حدود 28 هزار نفر بازنشسته و در سال قبل از آن بیش از 50 هزار نفر به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی افزود: این سفر مختص بازنشستگان و مستمری بگیران تهرانی نیست و بازنشستگان همه استان ها در قالب سهمیه ابلاغی به استان ها به این سفر اعزام می شوند. از آنجایی که در برخی استان ها امکان حمل و نقل ریلی وجود ندارد، امسال برنامه ریزی جابجایی زائران به استان ها واگذار شده است تا تعداد بیشتری از بازنشستگان برای اعزام به این سفر معنوی هماهنگ شوند. همچنین از مدیران استانی تامین اجتماعی خواسته ایم با همکاری کانون ها و نمایندگان مستمری بگیران سهمیه اختصاص یافته به هر استان را جذب کنند تا بتوانیم تمام 70 هزار سفر برنامه ریزی شده را در سال جاری انجام دهیم.

موسوی همچنین در خصوص ثبت نام مرحله دوم اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری گفت: امروز جلسه ای با بازنشستگان و کانون عالی بازنشستگان داشتیم و مقرر شد پس از ابلاغ با آمادگی این دوستان، انشالله تا چند روز آینده بتوانیم ثبت نام فاز دوم این تسهیلات را آغاز کنیم. . در ماه گذشته حداقل 40 هزار فقره تسهیلات پرداخت شده است و تلاش می کنیم این تسهیلات را در ماه جاری افزایش دهیم تا انشاالله بتوانیم به هدف امسال برسیم. میزان تسهیلات وام بازنشستگان تامین اجتماعی که سال گذشته 20 میلیون تومان بود، امسال افزایش یافته و به 30 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این مراسم احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و استانداری این سازمان و همچنین علی اصغر بیات و محمد اسدی اعضای هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان و بازنشستگان تامین اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از برنامه های رفاهی سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان از همکاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت رفاه گستر تامین اجتماعی در اجرای طرح کرامت رضوی قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *