واشر سرسیلندر لیفتراک با آرمان یدک

به گزارش بازار، خرید واشر سرسیلندر لیفتراک برای تازه واردانی که اطلاعات کافی در مورد آن ندارند می تواند سخت باشد. عدم توجه به نکات مربوط به واشر سرسیلندر در هنگام خرید می تواند شما را با مشکلاتی مانند خرید واشر بی کیفیت یا نامناسب لیفتراک مواجه کند. در این راستا توجه به نکات ذکر شده در ادامه این متن به شما کمک می کند تا بهترین واشر سرسیلندر را با توجه به نوع لیفتراک خود خریداری کنید.

واشر سر سیلندر لیفتراک چیست؟

واشر سرسیلندر به عنوان یکی از قطعات مهم در سیستم سیلندر شناخته می شود و یکی از مهمترین اجزای متعلق به موتور لیفتراک می باشد. واشر سرسیلندر یکی از قسمت های میانی اجزای سرسیلندر است که وظیفه اصلی آن فشرده سازی و عایق کاری لیفتراک می باشد. در واقع وظیفه اصلی سیلندر جلوگیری از خروج دود یا هوا در حین کارکرد موتور و جلوگیری از ورود آب به داخل موتور است. محل دقیق واشر سرسیلندر بین سرسیلندر و بلوک سیلندر است.

برای خرید واشر سر سیلندر لیفتراک چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟

برای اینکه بتوانید واشر سر سیلندر مناسب برای لیفتراک انتخاب کنید، باید بدانید که چه متغیرهایی را در نظر بگیرید. از مهمترین فاکتورهایی که در خرید واشر سرسیلندر باید به آن توجه کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع سوخت موتور
  • برند سازنده موتور
  • دانستن تعداد سوپاپ های موتور

نکات کلیدی در خرید واشر سر سیلندر لیفتراک چیست؟

علاوه بر متغیرهای زمان خرید واشر سر سیلندر لیفتراک باید به آن توجه کنید، باید یک سری نکات کلیدی را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در خرید واشر سر سیلندر به نکات مهمی اشاره می کنیم:

واشر مورد استفاده در قسمتی که به طور منظم سرویس می شود با قطعه ای که چندین سال است آب بندی شده و به خوبی کار می کند متفاوت است. بنابراین، طول عمر واشر یک عامل بسیار مهم است.

این شامل برخی از عناصر اساسی مانند تعداد و اندازه پیچ هایی است که نیاز به فرورفتگی یا سوراخ در واشر دارند و ابعاد واشر مانند ضخامت، اندازه لوله، قطر خارجی، قطر داخلی، قطر سوراخ پیچ و غیره.

میزان فشار وارد شده به واشر در تعیین ماده مورد استفاده بسیار مهم است. فشار رو به پایین به تعیین نوع ماده استفاده شده و میزان تغییر شکل واشر کمک می کند. با این حال، میزان فشار از خارج (داخل) تجهیزات مهمتر است.

دمای بسیار بالا یا پایین تأثیر مستقیمی بر نوع و جنس واشر دارد. بنابراین، نوسانات دما نیز باید تعیین شود. این باعث ایجاد تنش های اضافی از طریق انقباض و انبساط همه مواد می شود.

قطعات چرخ لیفتراک این عامل اغلب توسط بسیاری نادیده گرفته می شود. برخی از مواد با یکدیگر سازگار نیستند. به همین دلیل توصیه می شود از مصرف این ترکیبات پرهیز کنید. علاوه بر این، در جایی که تجهیزات شستشو می‌شوند، گازها یا مایعات مورد استفاده در فرآیند نیز باید مشخص شوند تا از تخریب زودرس واشر جلوگیری شود.

واشرها کاربردهای مختلفی دارند از جمله:

  • جداسازی مایعات (از آب تا روغن و مواد شیمیایی)
  • جداسازی گازهایی که سمی هستند یا نیاز به محافظت در برابر آلودگی خارجی دارند.
  • حفاظت از تجهیزات حساس در برابر نشت یا تداخل فرکانس الکترومغناطیسی همان تجهیزات.

بر اساس کاربرد مورد نظر باید واشر سرسیلندر مناسب را خریداری کنید.

واشر سرسیلندر لیفتراک اصلی

در چه شرایطی باید واشر سرسیلندر لیفتراک را تعویض کرد؟

هر یک از ایراداتی که باعث خرابی فنی واشر سرسیلندر شود ما را مجبور به تعویض آن می کند. از رایج ترین معایب واشر سرسیلندر لیفتراک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شل شدن پیچ های سرسیلندر
  • داغ شدن بیش از حد موتور لیفتراک
  • سر سیلندر ترک خورده
  • تاب برداشتن سرسیلندر

حرف پایانی

به نکات این راهنما توجه کنید فروش لوازم یدکی و لوازم یدکی لیفتراک آرمان یدک صحبت از واشر سر سیلندر، به شما کمک می کند تا بر اساس نوع لیفتراک بهترین را دریافت کنید. برای خرید واشر سرسیلندر لیفتراک از محصولات SAT می توانید به آرمان یدک مراجعه کنید تا از اصل بودن و با کیفیت بودن محصول مطمئن باشید. قبل از خرید از مشاوره کارشناسان فروش ما استفاده کنید. ۰۲۱۴۸۳۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *