2

نقد و بررسی صرافی ارز دیجیتال والکس

امکانات واکس

وقتی از کارایی یک پلتفرم صحبت می کنیم، مهمترین سوال این است که این پلتفرم چه ویژگی هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که والکس دارای ویژگی های زیر است:

بازارهای مالی مختلف

یکی از مهمترین امکانات ارائه شده توسط والکس امکان فعالیت در بازارهای مختلف است. شما می توانید در این صرافی ارز دیجیتال در بازارهای تتر، تومان و بیت کوین فعالیت کنید و تعامل مالی خود را مستقیما انجام دهید.

خرید و فروش سریع یا پیشرفته

ناگفته نماند که مهمترین بخش فعالیت هر صرافی ارز دیجیتال، قسمت خرید و فروش دارایی است. خوشبختانه واکس با در نظر گرفتن این مهم یکی از بهترین محیط ها را برای انجام انواع تراکنش ها در اختیار کاربران قرار داده است. شما می توانید ارزهای خود را بفروشید یا ارزهای دیجیتال جدید بخرید: خرید و فروش فوری یا خرید و فروش پیشرفته.

در خرید و فروش فوری می توانید ارز دیجیتال خود را با قیمت مشخصی در کمتر از یک دقیقه خریداری کنید و به سرعت ارزهای دیجیتال خود را به تومان تبدیل کنید. پس از آن می توانید با استفاده از امکان برداشت دارایی های تومانی، دارایی های خود را خیلی سریع به حساب بانکی خود انتقال دهید.

اگر ترجیح می دهید قیمت دارایی ارز دیجیتال خود را تعیین کنید و فقط در صورت یافتن مشتری مستقیم، دارایی خود را با همان قیمت بفروشید، می توانید این کار را از طریق معاملات پیشرفته در Valex انجام دهید. در قسمت خرید و فروش پیشرفته امکان انجام معاملات بصورت همتا به همتا وجود دارد و کامل ترین قسمت خرید و فروش با تمامی جزئیات مربوطه در این قسمت از والکس در اختیار شما و سایر کاربران قرار دارد.

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف

والکس مانند بزرگترین صرافی های بین المللی از مهم ترین ارزهای دیجیتال جهان پشتیبانی می کند. با پشتیبانی از 145 ارز دیجیتال مختلف، Valex یک گزینه عالی برای معامله گران حرفه ای است. شما می‌توانید با توجه به دارایی‌های خود و ارزهایی که به احتمال زیاد سودآور هستند و در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، بدون نگرانی در مورد تحریم‌ها یا سایر مشکلات مرتبط، در والکس معامله کنید.

هزینه معقول

جمع آوری کارمزد یکی از مهم ترین روش های درآمدزایی برای مبادلات ارز دیجیتال است. با این حال، والکس کارمزدهای معقول و قابل قبولی را تعیین کرده است که پرداخت آن حتی برای تراکنش های بسیار بزرگ نیز منصفانه است. میزان کارمزد تراکنش بر اساس میزان فعالیت کاربران و حجم تراکنش های آنها و در چند سطح مختلف تعیین می شود. کارمزد تراکنش ها در بازار تومان در 8 سطح مختلف و در بازار تتر در سه سطح مختلف در نظر گرفته شده و بر اساس آن مبلغ کمی کسر می شود.

نرم افزار انحصاری ارز دیجیتال امن

این صرافی ارز دیجیتال علاوه بر امکانات فراوانی که در پلتفرم والکس ارائه می شود، دارای یک اپلیکیشن اختصاصی است که می توانید با استفاده از آن تمامی فعالیت های مربوط به مدیریت حساب خود را در آنجا انجام دهید. این مزیت بزرگ دسترسی بسیار بیشتری را برای کاربران فراهم می کند و به یکی از نقاط قوت والکس تبدیل شده است.

والاکس و ابزارهای مختلف

علاوه بر تمامی امکانات متنوع ارائه شده در والکس، ابزارهای کاربردی و حرفه ای این صرافی ارز دیجیتال، کارت برنده ای است که هر اپراتور ارز دیجیتال به آن نیاز دارد. برخی از مهمترین ابزارهای Valex عبارتند از:

ربات های معامله گر

3

با وجود سرعت تراکنش های مالی در سراسر جهان، جای تعجب نیست که اکثر معامله گران از انواع روبات های معاملاتی برای سرعت بخشیدن به معاملات خود استفاده می کنند. این ربات ها به صورت کاملا اتوماتیک و 24 ساعته عمل می کنند و با اجرای دستورات از پیش تعیین شده شما مدیریت مالی حساب را بر عهده می گیرند. برخی از مهم ترین ربات های موجود در Valx شامل گزینه های زیر است:

  • شبکه نقطه ای
  • شبکه حاشیه
  • مارتینگل
  • درجه اینفینیتی
  • تعادل مجدد هوشمند

همه این ربات ها کاملا رایگان هستند و می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی از آنها استفاده کنید.

نمودارهای تجزیه و تحلیل ارز را کامل کنید

تمامی معامله گران حرفه ای و مبتدی برای برنامه ریزی فعالیت های خود نیاز به مطالعه بازارهای داخلی و خارجی دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، والکس نمودارهای تحلیلی کاملی از معاملات والکس و البته معاملات بازارهای جهانی را در یک محیط واحد در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اطلاعات کامل تراکنش های قبلی

یکی دیگر از ابزارهای مهم در والکس، امکان ردیابی تمامی تراکنش های گذشته است. همه کاربران به راحتی می توانند سابقه تراکنش های قبلی خود را بررسی کنند و تراکنش های در حال انجام را مشاهده کنند.

امنیت و حریم خصوصی در Valx

قطعا و بدون هیچ شکی تامین امنیت کامل کاربران و حفظ حریم خصوصی آنها مهمترین بخش یک صرافی ارز دیجیتال است. والکس با هدف ایجاد فضای امن برای تجارت و تجارت کاربران ایرانی ایجاد شد و خوشبختانه در طول سال های فعالیت خود توانست به این اصل مهم پایبند باشد.

برخی از مهمترین اقدامات امنیتی واکس برای تضمین حریم خصوصی کاربران و ایجاد محیطی امن برای سرمایه گذاری عبارتند از:

  • رمزگذاری تمام اطلاعات مبادله شده بین کاربر و صرافی
  • استفاده از چندین لایه امنیتی سخت افزاری و نرم افزاری برای محافظت از سرورها
  • ذخیره سازی رمزگذاری شده تمام داده ها
  • پشتیبان گیری دوره ای برای حفظ تمام اطلاعات مهم کاربران
  • استفاده از رمز عبور دو مرحله ای برای ورود به هر قسمت از سایت و انجام معاملات
  • اطلاع رسانی کامل کلیه فعالیت های مالی انجام شده از طریق ایمیل و پیامک

وب سایت رسمی صرافی والکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *