کودکان از چند سالگی باید زبان یاد بگیرند؟

از دغدغه های اصلی والدین در این روز ها این است که بهتر است فرزندانشان از چند سالگی شروع به یادگیری زبان کنند. باید بگوییم بهترین سن برای یادگیری زبان برای کودکان 4 – 3 سالگی است. هرچه کودکان از سنین پایین تر شروع به یادگیری زبان دوم کنند، خلاقیت، مهارت های تفکر انتقادی و انعطاف پذیری ذهنی‌شان بیشتر می شود.

شما می توانید به عنوان والد، کودکان تان را در کلاس های آنلاین و حضوری آموزشگاه های زبان ثبت نام کنید تا آن ها زبان را با روش های متناسب با سن‌ خود یاد بگیرند. موسسه زبان دهخدا با برگزاری کلاس های آنلاین و حضوری، به صورت گروهی و خصوصی و با کمک اساتید باتجربه در زمینه تدریس به کودک به فرزندانتان کمک می کند تا زبان دوم را به خوبی زبان اول یاد بگیرند.

ویژگی های یادگیری زبان برای کودکان

۱. قرار گرفتن در معرض زبان باعث بهبود همدلی می شود

هنگامی که کودکان زبان جدیدی را یاد می گیرند، با آداب و رسوم و ارزش های متعلق به یک جامعه متفاوت آشنا می شوند. این آن ها را تشویق می کند تا از دیدگاه جدیدی فکر کنند. قرار دادن کودکان در معرض راه های جدید، دیدن جهان و قدردانی از اینکه دیگران از کجا آمده اند، می تواند شخصیت آن ها را تعیین کند.

۲. دو زبانگی فواید سلامتی دارد

صحبت کردن به چند زبان می تواند شروع زوال عقل را کندتر کند. با استفاده از گیرنده های مختلف، مغز باید راه های کاملا جدیدی برای پردازش اطلاعات پیدا کند و این به محافظت از عملکرد آن کمک می کند.

۳. چند زبانگی ممکن است با درآمد بالاتر مرتبط باشد

چند زبانگی، می تواند فرصت های شغلی زیادی را برای آن ها فراهم کند، زیرا فرصت هایی برای یافتن شغل در کشور های دیگر وجود دارد و این امر با مهارت های ارتباطی قوی و طرز فکر بین المللی مرتبط است.

۴. یادگیری زبان ها جهان بینی آن ها را گسترش می دهد

هر زبانی سبک، اصطلاحات، ارجاعات فرهنگی و میراث خاص خود را دارد. کودکانی که در معرض این ویژگی ها هستند، واژگان جدید و تنوع گرامری خود را با ابزار هایی برای درک جهان به روش های کاملاً جدید مجهز می کنند.

کلاس زبان آنلاین گروهی و خصوصی برای کودکان

کلاس های زبان آنلاین برای والدینی که وقت کافی برای بردن فرزندانشان به کلاس را ندارند بسیار مناسب است. ویژگی برجسته این کلاس ها این است که بچه ها می توانند در محیط خانه و در راحتی بیشتر زبان را یاد بگیرند و والدین نیز بیشتر با آن ها مشارکت می کنند و پیشرفت آن ها را زیر نظر دارند.

با گسترش روزافزون فناوری، فرزندان ما بیشتر از همیشه به استفاده از تکنولوژی نیاز دارند، کلاس های آنلاین کودک می تواند نحوه ارتباط با فناوری را برای آن ها رقم بزند. شکی نیست که آینده مستلزم تعامل آنلاین با افراد دیگر از شهرها و کشورهای مختلف به صورت آنلاین است. کلاس ‌های آنلاین برای کودکان باعث می‌شود کودکان در حین یادگیری زبان جدید با استفاده از فناوری نیز آشنا شوند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *