آخرین مطالب

همکاران

خط تولید سرسیلندر محصولات سایپا در کرمان راه‌اندازی شد

علیرضا قاسمی با اشاره به استفاده از توان و ظرفیت داخلی و دانش فنی موجود در شرکت مگاموتور در راه اندازی خط تولید سرسیلندر محصولات گروه سایپا، افزود: بر اساس استراتژی و افزایش تولید گروه سایپا با پلتفرم های جدید، شرکت مگاموتور نسبت به شناسایی ظرفیت های خالی تولید قطعات سیلندر و سرسیلندر در کشور اقدام کرد و در این راستا واحد مهندسی مگاموتور چهار مجتمع صنعتی را شناسایی و پس از بازدید از مجتمع های مذکور، شرکت پیشرانه کرمان خودرو به عنوان شرکت تجاری تایید شد. شریک تولید سرسیلندر و سیلندر. قرار گرفت.

وی گفت: تمامی اقدامات فنی و مهندسی راه اندازی خط تولید سرسیلندر با استفاده از توان و ظرفیت های داخلی و دانش مهندسی شرکت مگاموتور و با تکیه بر امکانات داخلی و در کمترین زمان ممکن انجام شده است.

به گفته معاون مهندسی شرکت مگاموتور، اجرای طرح مذکور از خروج بیش از سه میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری کرده و حداقل چهار سال در زمان سفارش ماشین آلات و ساخت و ارسال برای سایپا صرفه جویی کرده است. گروه خودرو.

وی با اشاره به توانمندی های سایت تولید کرمان خودرو به عنوان یکی از ظرفیت های داخلی کشور، تصریح کرد: راه اندازی این سایت تولیدی موجب افزایش اشتغال، افزایش بهره وری در گروه سایپا و بهره برداری از ظرفیت تولید مغفول در کشور شده است. این خط در آینده امکان توسعه و ارتقاء توانمندی های مختلف به منظور تنوع بخشی به تولید سیلندر و سرسیلندر سایر محصولات و قوای محرکه محصولات گروه سایپا را خواهد داشت.

لازم به ذکر است با همکاری شرکت مگاموتور و شرکت قوای تهوه مقرر شد شرکت قوای تهوه زیرساخت های موجود در کارخانه و ماشین آلات ویژه این پروژه را تامین کند و شرکت مگاموتور طراحی خط، نصب ماشین آلات و آنها را به صورت مکانیکی شروع کنید. و الکترونیک و طراحی، ساخت و نصب کلیه لوازم ماشینکاری، سفارش، نصب ابزار تراشه بری و سفارش ابزارهای کنترل بین مرحله ای و همچنین سفارش و نصب ماشین آلات بین مرحله ای مانند صندلی پرس و راهنما، دستگاه گرمایش، تست نشتی دستگاه نسبت به برنامه نویسی کلیه ماشین آلات مرکز و تولید خط یک روزه و آموزش کلیه کارکنان نیروهای محرکه اقدام و اقدامات لازم را انجام دهد.

در همین راستا شرکت مگاموتور گروهی از زبده ترین متخصصان خود را برای راه اندازی خط مذکور معرفی کرد و از شهریور ماه سال گذشته مراحل طراحی و سفارش دستگاه ها، نصب ماشین آلات، تامین و نصب ابزار و وسایل کنترلی و دستگاه های برنامه نویسی با تکیه بر دانش مهندسی مگاموتور در سایت کرمان پیاده سازی شد و هم اکنون این خط آماده تولید روزانه سرسیلندر موتور M15GSI به عنوان پرکاربردترین نوع نیروی محرکه محصولات سایپا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *