آخرین مطالب

همکاران

«شناسه گذاری کالاها» اولویت وزارت صمت

محمدمهدی برادران در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شناسایی کالاها اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت است، تاکید کرد: اهمیت شناسایی کالاها به ویژه در برخورد با توزیع کالاهای تقلبی است. رضایت مردم را افزایش می دهد.

وی جلوگیری از ورود کالای قاچاق را یکی از مهمترین محورهای طرح شناسایی کالا عنوان کرد و افزود: یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم این است که قطعه سازان و لوازم خانگی نیز در طرح شناسایی مشارکت داشته اند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: پیش از این تنها 300 واحد تولیدی در حوزه قطعه سازی و لوازم خانگی در طرح شناسایی شرکت می کردند اما امروز شاهد هستیم که دایره این واحدها به بیش از هزار کارخانه و تولید افزایش یافته است. شرکت ها پیدا کرده است.

برادران با بیان اینکه هیچ تولیدکننده ای وجود ندارد که در زمینه شناسایی کالا فعالیت نداشته باشد، گفت: تمامی کالاهای توزیع شده در بازار امروز دارای شناسه کالا هستند و مردم می توانند نسبت به استعلام آن اقدام کنند و در نتیجه با اطمینان و اطمینان بیشتری خرید کنند. .

وی افزود: با این اقدام درصد زیادی از بازار که قبلاً در دست کالاهای تقلبی و قاچاق بود اکنون با ضمانت کیفیت در اختیار کالاهای تولید داخل است و این امر موجب افزایش اعتماد مردم و کمک به تولیدکنندگان داخلی خواهد شد. .

معاون وزیر صمت با بیان اینکه سمنان یکی از قطب های قطعه سازی کشورمان است، گفت: در صنعت قطعه سازی یک میلیارد و 500 هزار شناسه رهگیری صادر شده و در صنعت لوازم خانگی نیز تاکنون 63 میلیون قطعه شناسه رهگیری دارند. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *