مدیر عامل تویوتا تغییر می کند؟| افت محبوبیت ۱۰ درصدی بزرگترین خودروساز ژاپن

بازار؛ گروه خودرو: سه شنبه هفته جاری، تویوتا مجمع عمومی سالانه خود را برگزار خواهد کرد. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، با وجود چالش های اخیر بزرگ ترین خودروساز جهان، تغییر عمده ای در هیات مدیره این شرکت ایجاد نشده است.

هر چالش دیگری که برای این خودروساز ایجاد شود می تواند منجر به افت اعتماد سهامداران شود. در این سال، شرکت خودروسازی تویوتا با رسوایی نقص فنی در تولید و تست های مربوط به ایمنی مواجه شد. دایهاتسو به عنوان تامین کننده قطعات تویوتا چالش های زیادی را در سیستم های ایمنی ایجاد کرده است.
شرکت های مشاور خودرو بارها به تویوتا در مورد ایمنی و استانداردها به هیئت مدیره این شرکت هشدار دادند که تخلفات آشکاری در روند تست های ایمنی وجود دارد.

محبوبیت شرکت خودروسازی تویوتا از 96 درصد به 85 درصد در سال گذشته کاهش یافته است

محبوبیت شرکت خودروسازی تویوتا از 96 درصد به 85 درصد در سال گذشته کاهش یافته است. کارشناسان دلیل کاهش محبوبیت تویوتا در سراسر جهان را رسوایی در تست های فنی اعلام کردند.
نوه موسس شرکت خودروسازی تویوتا از سال 2000 میلادی در هیئت مدیره این شرکت عضویت داشته و اکنون یکی از مدیران ارشد محسوب می شود، بنابراین انتظار می رود تویوتا از سهامداران حمایت کند و تولید را تغییر دهد. روشی برای رشد دوباره این خودروساز.

جنگ بر سر انتخاب مدیر عامل شرکت تویوتا موتور از فردا آغاز می شود، جیمز هونگ، رئیس تحقیقات موتور در ژاپن معتقد است که آکیو تویودا برای مدیریت این خودروساز انتخاب نمی شود، اما در صورت انتخاب تویودا، سهامداران این خودروساز را انتخاب خواهند کرد. به آن پرچم زرد بدهید

سهام تویوتا در ابتدای ماه جاری به دلیل رسوایی و تقلب در محصولات ایربگ 10 درصد کاهش یافت.

برای رویارویی با چالش ها، تویوتا باید ترکیب سهام خود را تغییر دهد و رویه مالی جدیدی را دنبال کند.
نکته قابل توجه این است که نتیجه انتخاب مدیرعامل تویوتا چهارشنبه هفته جاری مشخص می شود، بازده سهام و حفظ سهم بازار باید در اولویت مدیرعامل جدید شرکت تویوتا موتور باشد تا اعتبار این برند در بازار کاهش نمی یابد.تویوتا به عنوان پیشرو در تولید خودرو در آسیا، سیاست های کلی بازار این منطقه را تعیین می کند. سهام تویوتا در ابتدای ماه جاری به دلیل رسوایی و تقلب در محصولات ایربگ 10 درصد کاهش یافت، بنابراین برنامه راهبردی نیازمند افزایش 17 درصدی ارزش سهام و افزایش 43 درصدی سهم بازار است.

کارشناسان صنعت خودرو ژاپن معتقدند تب تولید خودروهای برقی و آسیب اقتصادی کووید-19 منجر به اختلال در زنجیره تامین و افت کیفیت قطعات شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *