عیدانه ثبتنام وام بلاعوض دولتی برای همه دهک های 1 تا 7

عیدانه ثبتنام وام بلاعوض دولتی برای همه دهک های 1 تا 7

نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد در حاشیه بازدید از روستای سیل زده قطرم گفت: در بررسی های اولیه مشاهده شد که 6 منزل مسکونی تخریب و 35 منزل مسکونی به شدت دچار آبگرفتگی شدند. وی افزود: فونداسیون مسکن استان فراهم شده است و به منظور مرمت زیرساخت ها و راه دسترسی پس از تشکیل جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته می شود.

نادریان زاده همچنین از پرداخت 30 میلیون تومان وام قرض الحسنه و 20 میلیون تومان بلاعوض به خانه های سیل زده خبر داد و گفت: صاحبان خانه هایی که به طور کامل تخریب شده اند می توانند از تسهیلات 250 میلیونی بهره مند شوند. وام قرض الحسنه و 50 میلیون تومان بلاعوض. تبدیل شود

رحیمی پور بخشدار مرکزی بافاق در حاشیه این بازدید با اشاره به ارزیابی خوب بارندگی در روستاهای بخشداری گفت: امیدواریم پس از آن سدهای خاکی از نظر منابع آبی غنی شوند. این باران ها.”

وی گفت: زیرساخت های روستای قطرم اعم از ارتباطات، جاده، دیوار ساحلی و … آسیب جدی دیده است که نیازمند اختصاص اعتبار ویژه برای احیای راه ها و دیوار ساحلی است.

لازم به ذکر است نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان به همراه رحیمی پور استاندار مرکزی و روسای بنیاد مسکن و آب منطقه ای بافق از روستای سیل زده قطرم بازدید کردند.

نحوه ثبت نام وام فرزند با تلفن همراه فرم ثبت نام وام فرزندآوری + مبلغ دقیق وام فرزندآوری 1403 و شرایط اقساطی وام فرزندآوری

ثبت نام وام فرزندآوری 1403 از طریق سامانه تسهیلات وام به نشانی ve.cbi.ir و قسمت ثبت نام جدید انجام می شود. یکی از شرایط ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام این تسهیلات این است که فرزندان در تاریخ 1/1/1400 به بعد متولد شوند. از مدارک لازم برای وام فرزندآوری می توان به اطلاعات کارت ملی و شناسنامه والدین و نوزاد اشاره کرد. با توجه به اهمیت دریافت وام نوزاد، برای خانواده هایی که توانایی مالی نگهداری از کودک را ندارند، در تفکر معاصر با توجه به شرایط ثبت نام وام فرزندآوری 1403، مدارک لازم برای نوزاد اول، دوم و سوم، مبلغ وام نوزاد، سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، نحوه ثبت نام تسهیلات فرزندآوری، ویرایش فرم ثبت نام 1403 و همچنین نحوه پیگیری و مدت بازپرداخت آن آورده شده است.

نحوه ثبت نام وام فرزندآوری با تلفن همراه

یکی از برنامه های دولت برای تحقق جوانی جمعیت اعطای وام فرزندآوری به زوجین است. این تسهیلات به خانواده های متقاضی دارای نوزاد داده شده است تا به عنوان کمک هزینه برای تامین هزینه های کودک استفاده شود که با توجه به تورم و عدم توانایی مالی خانواده در تامین هزینه ها مهم تلقی می شود.

مهمترین هدف از اعطای وام فرزند آوری، تشویق زوجین به ازدواج و بچه دار شدن است. با این حال؛ توجه به این نکته حائز اهمیت است که متقاضیان برای دریافت این وام باید دارای شرایط لازم و ارائه مدارک لازم باشند. همچنین اطلاع از مراحل و نحوه دریافت این تسهیلات؛ نکته مهم دیگری نیز در فرآیند اخذ وام باید مورد توجه قرار گیرد.

نحوه ثبت نام وام فرزندآوری با تلفن همراه

داوطلبان برای ثبت نام کمک هزینه فرزند به سامانه ثبت نام وام فرزندخواندگی ۱۴۰۳ به نشانی ve.cbi.ir مراجعه کنند. رجوع شود

سامانه تسهیلات قرض الحسنه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir تنها مرجع رسمی در کشور برای ثبت نام از متقاضیان این تسهیلات می باشد.

فرم ثبت نام وام مراقبت از کودک

پدران نوزادان متولد 01/01/1402 به بعد و حداکثر تا 2 سال پس از تولد نوزاد می توانند در سامانه وام فرزندخواندگی ثبت نام و درخواست خود را ارائه دهند.

پرداخت نفقه فرزند به ازای هر نوزاد یک بار به پدر امکان پذیر است

کمک هزینه تولد فرزندان به پدرانی تعلق می گیرد که نرخ باروری در شهر محل تولد پدر یا فرزند آنها از 2.5 بیشتر نباشد.

وام کودک نوعی وام بدون سپرده است و کارمزد آن 4 درصد است.

تسهیلات قرض الحسنه تولد فرزند با اخذ ضامن و سفته معتبر پرداخت می شود.

پس از گذراندن دوره تنفس شش ماهه، بازپرداخت اقساط وام آغاز می شود.

برای شروع ثبت نام تسهیلات فرزندآوری و مشاهده وضعیت (یا پیگیری وام) درخواست خود به سایت وام فرزندآوری ve.cbi.ir مراجعه کنید.

حتی افرادی که بدهی بانکی دارند و مشمول قانون حمایت از جمعیت هستند نیز می توانند این وام را دریافت کنند. (اما برای دریافت آن باید نیمی از بدهی خود را با بانک تسویه کنید.) در صورت داشتن چک برگشتی می توانید پس از پرداخت اقساط آن وام فرزندآوری دریافت کنید.

ثبت وام کودک

کلیه متقاضیان واجد شرایط وام فرزند ابتدا باید از طریق سامانه ve.cbi.ir ثبت نام و فرم مربوطه را تکمیل کنند. در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل ثبت نام، کد رهگیری ده رقمی کاملاً محرمانه و مربوط به متقاضی به شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام از طریق پیامک ارسال می شود.

فرم ثبت نام وام مراقبت از کودک

مبلغ دقیق وام تربیت فرزند سال 1403

مبلغ 1403 وام فرزندآوری با توجه به اینکه فرزند متولد شده دومین فرزند خانواده باشد تعیین می شود. در جدول زیر میزان وام فرزندآوری در سال 1403 برای هر فرزند مشخص شده است:

پسر مبلغ

فرزند اول 40 میلیون تومان

فرزند دوم 80 میلیون تومان

فرزند سوم 120 میلیون تومان

فرزند چهارم 150 میلیون تومان

200 میلیون تومان برای فرزند پنجم

شرایط اقساط وام فرزندآوری

مدت بازپرداخت هر یک از این تسهیلات به ترتیب 36، 48، 60، 72 و 84 ماه است و با توجه به مدت تنفس 6 ماهه تسهیلات قرض الحسنه فرزندان، اولین قسط 6 ماه پس از تاریخ مهلت پرداخت می شود. قرارداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *