آخرین مطالب

همکاران

۶ شرط ثبت‌نام وام بازنشستگان و مستمری‌ بگیران سازمان تامین اجتماعی

۶ شرط ثبت‌نام وام بازنشستگان و مستمری‌ بگیران سازمان تامین اجتماعی

متقاضیان مستمری خود را از شعب بانک رفاه واقع در تهران دریافت کنند زیرا سایر بانک ها امکان کسر اقساط توسط بانک عامل را ندارند.

متقاضیان مستمری خود را از شعب بانک رفاه واقع در تهران دریافت کنند زیرا سایر بانک ها به کسر اقساط دسترسی ندارند.

6. شرایط ثبت نام وام بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی 1402 به شرح زیر است.

متقاضیان مستمری خود را از شعب بانک رفاه واقع در تهران دریافت کنند زیرا امکان دسترسی سایر بانک ها به کسورات اقساطی توسط بانک امل وجود ندارد.

داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی برای متقاضیان ثبت نام وام بانک رفاه به مستمری بگیران تامین اجتماعی 1402 یا همان وام ضروری الزامی است.

– شرط سنی مستمری بگیران برای دریافت این وام برخلاف سنوات گذشته 70 سال نبوده و سن 77 سال برای متقاضیان وام مستمری بگیران تامین اجتماعی در نظر گرفته شده بود که به دلیل عدم اعلام خبر جدید از سوی دولت، در سال 1402 چنین خواهد بود.

طبق استعلامی که برای اعطای تسهیلات به مستمری بگیران از بانک دریافت می شود، آنها نباید چک برگشتی، بدهی بانکی و اقساط معوق داشته باشند.

6 شرایط ثبت نام وام بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی آنها

بازنشستگانی که متقاضی دریافت وام تامین اجتماعی 1402 یا وام ضروری بانک رفاه هستند، نباید در سه سال گذشته از تسهیلات ارائه شده توسط بانک رفاه استفاده کرده باشند.

ورود به سایت ثبت نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir

افراد واجد شرایط ثبت نام وام بازنشستگی تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به سامانه در نظر گرفته شده برای این منظور ثبت نام خود را تکمیل کنند.

افراد واجد شرایط ثبت نام وام مستمری بگیر تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به سامانه در نظر گرفته شده برای این منظور ثبت نام خود را تکمیل کنند… برای اطلاعات بیشتر با اندیشه مصاحری همراه باشید.

سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

افراد واجد شرایط ثبت نام وام بازنشستگی تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به سامانه در نظر گرفته شده برای این منظور ثبت نام خود را تکمیل کنند. بنابراین نیازی به مراجعه حضوری به هیچ یک از شعب این سازمان نیست. به همین منظور در اینجا قصد داریم نحوه ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir را به تفصیل برای شما شرح دهیم تا برای ورود و ثبت نام از طریق این سایت دچار مشکل نشوید.

ورود به سایت ثبت نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir

البته همانطور که گفتیم برای دریافت این وام باید یک سری شرایط خاص وجود داشته باشد. در ادامه این شرایط را برای شما شرح می دهیم تا با تطبیق شرایط خود با این موارد نسبت به دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ اقدام کنید. اما حالا در این قسمت نحوه ورود به این سیستم را به شما می گوییم.

برای ورود به سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir باید یک سری مراحل را طی کنید. از آنجایی که ممکن است بسیاری از مشمولان این وام یعنی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با نحوه انجام این کار آشنایی نداشته باشند، در این قسمت نحوه ورود به سایت مربوطه را به تفصیل به شما خواهیم گفت. مراحل ورود به این سیستم شامل موارد زیر می باشد.

1. ابتدا باید آدرس سایت ثبت نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir را در مرورگر خود وارد کرده و جستجو کنید.

2. پس از ظاهر شدن نتایج جستجو باید روی سایت اول با همین آدرس و عنوان “کانون بازنشستگان تامین اجتماعی” کلیک کرده و وارد شوید. 3.در نهایت صفحه اصلی این سایت را مشاهده می کنید و می توانید برای وام 1402 بازنشستگان تامین اجتماعی ثبت نام کنید.

شرایط دریافت

متقاضیانی که بیش از یک سال بازنشسته شده اند می توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

بودجه بانک در مقاطع مختلف متفاوت است و ممکن است دریافت آن به دلیل کمبود بودجه اندکی به تاخیر بیفتد.

برای دریافت وام فرد باید شماره دفتر بازنشستگی خود را داشته باشد.

پرداخت اقساط وام 36 ماهه با کارمزد سالانه 4 درصد می باشد.

برای دریافت وام فرد باید در بانک صادرات حساب داشته باشد.

وراث مردی که ظرف سه سال آینده از فهرست نظام وظیفه حذف شوند مجاز به ثبت نام نیستند.

متقاضیانی که در سال جاری حکم مرمت دریافت نکرده اند مجاز به ثبت نام نیستند.

در صورتی که وراث دارای حقوق بازنشستگی باشند، تنها یکی از وراث وظیفه می تواند «با رضایت سایر وراث» از وام استفاده کند. این شخص باید فرم تعهد وراث را دریافت کرده و با سایر وراث پر کند. سپس فرم به مدیریت صندوق در مرکز استان محل سکونت داده شود تا امکان دریافت وام برای آن شخص وجود داشته باشد.

ثبت نام در سامانه به معنای دریافت وام به متقاضی نیست. اگر بازنشسته واجد شرایط باشد (و نامش اعلام شود) می تواند برای دریافت وام اقدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *