متقاضان وام فوری فرصت طلایی را از دست ندهید

متقاضان وام فوری فرصت طلایی را از دست ندهید

بانک دی در راستای حمایت همه جانبه از مشتریان خود تسهیلاتی به نام «باران» تدارک دیده است. این وام 300 میلیون تومانی به افرادی تعلق می گیرد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند.

شرایط و ضوابط خاص وام فوری:

افرادی که می خواهند از بانک دی وام 300 میلیون تومانی دریافت کنند باید حداقل 10 میلیون تومان در حساب خود نگه دارند. این طرح یک وام خوب است و هیچ سودی تعلق نمی گیرد. این بانک تنها برای تامین هزینه های جاری برای این طرح تسهیلاتی چهار درصد کارمزد در نظر گرفته است.

ضمانت اصلی دریافت تسهیلات مذکور، داشتن ضامن رسمی متقاضی می باشد. پس از واریز این تسهیلات، امکان بازپرداخت اصل و سود حداقل شش ماه و حداکثر 60 ماه برای متقاضی وجود دارد.

افراد برای دریافت این نوع تسهیلات ملزم به پرداخت اقساط ماهانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان هستند. مجموع سود این وام به 36 میلیون تومان می رسد و مبلغ کل تسهیلات و سود آن 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

یکی از بانک های خصوصی ایرانی، بانک دی است که از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. با بیش از 91 شعبه و 1200 پرسنل به مشتریان در نقاط مختلف کشور خدمات رسانی می کند. این مجموعه به دلیل ارائه خدمات نوین بانکی، انواع سپرده و سرمایه گذاری و ارائه انواع کارت های الکترونیکی توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

فوری/ نحوه ثبت وام 300 میلیون تومانی بانک مسکن با اقساط 7 میلیونی

بانک مسکن به منظور کمک به افرادی که برای خرید، نوسازی و یا سایر امور مربوط به مسکن نیاز به تسهیلات دارند، طرح وام «تاسعه ساخت مسکن» را تهیه کرده است. سقف این وام به 300 میلیون تومان می رسد.

افرادی که نیازمند وام مسکن یا خدمات مرتبط هستند و از قبل دارای سپرده قرض الحسنه در بانک مسکن هستند، می توانند برای دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی این مجموعه اقدام کنند. این تسهیلات تنها در صورتی به مشتریان پرداخت می شود که 37 میلیون و 500 هزار تومان واریز کرده باشند و در عین حال سه تا شش ماه از سپرده گذاری آنها گذشته باشد. سود این وام به 18 درصد می رسد و مدت بازپرداخت با توجه به سود متغیر است اما در کل 60 ماه بیشتر نیست. لازم به ذکر است که این تسهیلات در قالب قرارداد کلی و یا قرارداد واحد مسکن ارائه می شود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 782 هزار و 165 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات به 166 میلیون و 929 هزار و 921 تومان و جمع وام و سود آن 466 میلیون و 929 هزار و 921 تومان است.

آشنایی کلی با خدمات بانک مسکن

بانک مسکن یکی از بانک های تخصصی کشور است که با هدف ارائه خدمات ویژه به حوزه مسکن فعالیت خود را از بیست و پنجم دی ماه 1396 آغاز کرد. در حال حاضر این گروه با ارائه خدماتی از قبیل سپرده، تسهیلات، خدمات ارزی و ریالی، فرم ها و اسناد آتی، سامانه های بانکداری الکترونیک، باجه های مجازی و سامانه های استعلام به مشتریان خود خدمات رسانی می کند.

جزئیات ثبت نام وام کم بهره 200 تا 500 میلیون تومانی از بانک سرمایه

بانک سرمایه یکی از بانک های خصوصی کشور است که به تازگی طرح تسهیلات جدیدی به نام «نسیم تسوندگان» ارائه کرده است. سقف این تسهیلات برای اشخاص حقیقی به 200 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 500 میلیون تومان می رسد.

به گزارش کمپرس به نقل از رده بندی، افرادی که دارای سپرده جاری در بانک سرمایه هستند و حداقل سه ماه حساب ایجاد کرده اند، می توانند برای دریافت وام 200 میلیون تومانی از این مجموعه اقدام کنند. این وام نیاز به ضامن ندارد و تنها داشتن پروانه کسب و داشتن اعتبار شغلی برای دریافت آنها کافی است. متقاضیان تسهیلات مذکور برای دریافت این وام باید دارای رتبه اعتباری بین الف تا ج باشند که سود این تسهیلات به 15 درصد می رسد و افراد پس از دریافت حداکثر 36 ماه فرصت دارند نسبت به بازپرداخت آن اقدام کنند.

افرادی که تمایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی با نرخ سود و مدت بازپرداخت مشخص دارند باید ماهانه 6 میلیون و 933 هزار و 66 تومان پرداخت کنند. سود کل تسهیلات به 49 میلیون و 590 هزار و 365 تومان می رسد. مجموع تسهیلات و سود آن 249 میلیون و 590 هزار و 365 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

آغاز فعالیت بانک سرمایه و افتخارات آن

بانک سرمایه در سال 1384 با استناد به ماده واحده قانون تأسیس بانک های غیردولتی مصوب 1379 و ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران و همچنین قانون شروع به کار کرد. عملیات بانکی بدون ربا سال 1347.

بانک سرمایه در طول مدت فعالیت خود توانسته است لوح تقدیر پانزدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران 1396، نشان ویژه مدیریت بحران، لوح تقدیر بهترین مدیر روابط عمومی، تندیس کریستالی برتری در روابط عمومی، جایزه ستاره شایستگی در روابط عمومی و …/کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *