مبلغ بن نمایشگاه کتاب چقدر است؟

محمد خلج گفت: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، یارانه اعتباری برای خرید سی و پنجمین تهران توزیع می کند. نمایشگاه بین المللی کتاب برای اعضای هیات علمی، دانشجویان و دانشجویان سراسر کشور.

وی با اشاره به سقف یارانه اعتباری برای خرید کتاب برای دانشجویان، دانشجویان و اعضای هیات علمی گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و دانشجویان 700 هزار تومان است که 420 هزار تومان آن سهم است. دانشجویی و دانشجویی و 280 هزار تومان سهم معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ است. و هدایت اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیأت علمی 800 هزار تومان است که 400 هزار تومان آن سهم اعضای هیأت علمی و 400 هزار تومان به عهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود. ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

مدیر کمیته اداری و مالی ادامه داد: یارانه اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) فقط در قسمت مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قابل استفاده است و در قالب «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان تعلق می گیرد. “. برای دریافت این یارانه در هنگام درخواست نیازی به واریز وجه نیست و یارانه مشخص در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر می شود.

محمد خلج در پایان گفت: اعضای هیأت علمی، دانشجویان و دانشجویان از سراسر کشور در صورت ارائه اطلاعات خود از سوی مراکز مربوطه (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی)، دانشگاه های غیرانتفاعی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور و…) به ستاد برگزاری نمایشگاه ارسال شده است، می توانند 3 روز مانده به شروع سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (از 16 اردیبهشت 1403) به سایت ketab.ir مراجعه کنند و پس از ثبت نام – وارد سامانه نمایشگاه مجازی شوید در قسمت مشخصات کتاب درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنید.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 19 تا 29 اردیبهشت ماه (1403) در مصلی امام خمینی (ره) به صورت حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می شود. فرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *