اقامت بیش از ۲ میلیون نفر در مازندران

حسین ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار کرد: شاهد اسکان مسافران در اقامتگاه های مازندران هستیم و تعداد مسافران در شب به دو میلیون و 808 هزار و 854 نفر رسید.

وی با تاکید بر اینکه از سوم تا هشتم اسفندماه 2 میلیون و 808 هزار و 854 نفر در اقامتگاه های رسمی و غیررسمی شب اقامت کردند، افزود: 673 هزار و 589 نفر در مراکز رسمی استان اقامت کردند.

ایزدی با تاکید بر اینکه شاهد بازدید گردشگران از جاذبه های فرهنگی، طبیعی و تاریخی هستیم، تصریح کرد: بازدید از جاذبه های فرهنگی، گردشگری و تاریخی به بیش از 327 هزار نفر رسید.

وی افزود: جاذبه های دست ساز، طبیعی و تفریحی اولین انتخاب گردشگران و مسافران نوروزی است که بیشترین تعداد بازدیدکننده را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: امسال حضور گردشگران در مازندران بیش از سال های گذشته خواهد بود و دستگاه های اجرایی ستاد خدمات اجرایی سفر مازندران آمادگی کامل برای ارائه خدمات به گردشگران را دارند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: پایگاه های اطلاع رسانی فعال و ایستگاه هایی در ورودی شهرها ایجاد شده است و لازم است گردشگران با اطلاعات کافی و برنامه ریزی بهتر سفر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *