علی قائم مقامی مدیر تولید و تهیه کننده سینما و کارگردانی فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش سکانسی از شهادت حضرت ابوالفضل (ع) را در صفحه مجازی خود منتشر کرده است.
وی در توضیح این صحنه نوشت: سکانس ماندگار فیلم رستاخیز; فیلمی که در سینما اکران نشد. این صحنه ها در مرداد ماه ۱۳۸۸ در شهر بم فیلمبرداری شده است.
«رستاخیز» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا درویش در سال ۱۳۹۲ ساخته شد و در سی و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت هشت سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد. اما تا امروز و پس از گذشت 14 سال، این فیلم به دلیل مخالفت ها و ملاحظات مختلف نتوانسته تجربه اکران در اکران نقره ای سینما را کسب کند و همین چند سال پیش مجوز اکران اینترنتی به آن داده شد.
در «رستاخیز» بازیگرانی چون آرش آصفی، پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی، مهتاب کرامتی، فرهاد قاهمیان، بابک حمیدیان، لیلا بلوکات، بهادر زمانی، انوشیروان ارجمند و بهنام تشار به ایفای نقش پرداخته اند. نقش حضرت عباس (ع) را بهادر زمانی بر عهده داشت.