در حالی که ظهر امروز اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت با تشکیل جلسه و در نهایت تصمیم به پایان همکاری با سیروس پوموسوی گرفتند، سرمربی آبادانی تاکید کرد که فردا در تمرین تیمش حاضر خواهد شد.
قبول استعفا دلیل پایان همکاری با پورموسوی عنوان شد اما این مربی به خبرنگار ما گفت که به هیچ وجه استعفا نداده است. وی توضیح داد: دوستان بدون اطلاع من جلسه ای تشکیل داده اند و تصمیم گرفته اند با من همکاری نکنند. به هر حال باشگاه حق دارد روی نیمکت تصمیم بگیرد اما اینکه من استعفا داده ام صحت ندارد. یکی از همکارانم را به جلسه برده اند و قرار است او را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.»
پورموسوی تاکید کرد: به عهد خود با مردم آبادان پایبند هستم و قطعا تیم را به جایگاهی که شایسته آن است می رسانم بنابراین از مدیران باشگاه تقاضا دارم که به مردم دروغ نگویند که پورموسوی استعفا داده است و من هیچ استعفای شفاهی و کتبی نداده ام.
سرمربی صنعت نفت همچنین گفت: در هفته های اخیر از من خواسته شد که به کار ادامه دهم. ضمن اینکه طبق برنامه قبلی تمرین دیروز این تیم تعطیل بود اما من پیگیر بازی بعدی بودم و حتی با آقای رحمانی که مسئول رفت و آمد تیم است در ارتباط بودم اما امروز به یکباره من را اخراج کردند.
پورموسوی در پایان تاکید کرد:
وی ادامه داد: قطعا حرف های بیشتری برای گفتن دارم اما صبور خواهم بود، حتما فردا می روم تمرین مگر اینکه نامه فسخ به من بدهند، در کنار آن از آنها می خواهم استعفای من را منتشر کنند، نباید به مردم آبادان و هواداران صنعت نفت دروغ بگویند، چه لزومی دارد که چهار هفته مانده به پایان فصل و زمانی که شانس صعود داریم استعفا بدهم؟