اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما نه با گروسی جلسه ای داشتیم و نه برنامه ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات آسیب دیده هسته ای ایران داشتیم. اصولا هیچ پروتکلی در این زمینه وجود ندارد. ما به عنوان یکی از اعضای معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای، به عنوان کشوری که متعهد به حفاظت از توافقات است، روال فعلی را ادامه خواهیم داد و من فکر می کنم رویه فعلی بسیار روشن است.