بیلبوردهای الکترونیکی با تصاویر مسعود البادیشیان رئیس جمهور ایران، شهباز شریف نخست وزیر و آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان در خیابان های پاکستان نصب شده است. تابلوهایی که همزمان با سفر پزشکان به پاکستان و روند مذاکرات صلح ایران و آمریکا به نمایش درآمد. روی این تابلوها نوشته شده است: پاکستان و ایران برای صلح، پیشرفت و رفاه در کنار یکدیگر ایستاده اند.