روزنامه جوان نوشت: فیفا و اینفانتینو کاری نمی کنند اما مهدی تاج و امیرقلانوی هر بار پشت تریبون هستند از زحمات آنها تشکر کرده اند!
این دو بزرگوار برای چه چیزی شکرگزارند و تا کجا روی فیفا و اینفانتینو حساب می کنند، حالا سوال همه فوتبالدوستان و حتی کسانی است که فوتبال را فقط در جام جهانی دنبال می کنند. جای تعجب است که این حجم از بی عدالتی و تبعیض علیه ایران حتی تیم هایی مثل استرالیا را هم به میدان آورده است، اما باز هم از فیفا تشکر می کنیم.
فیفا رویکردی دوگانه و ریاکارانه با ایران دارد. این موضوع کاملاً ثابت شده است، وقتی عملاً قانون رسمی خود را اجرا نمی کنند و ایران نمی تواند دو روز زودتر به بازی بیاید، یعنی با ما صادق نیستند. اینفانتینو فقط به دنبال نمایش است. اگر دقت کنید متوجه می شوید که ایران و شرایط خاص تیم ملی بهترین فرصت برای خودنمایی اوست. رئیس فیفا در تمام این ماه ها با حضور در رختکن تیم ملی و تظاهر به قهرمانی در ماجرای حضور ایران در جام جهانی، سعی کرد چهره ای حامی و قدرتمند در مدیریت بحران های پیچیده ارائه کند، فرصتی تبلیغاتی که فدراسیون فوتبال ایران در تمام این مدت برای او فراهم کرد.
هیچ انتظاری از فدراسیون و شخص مهدی تاج نیست. تاج همچنان نامرئی است و هر بار به لطف مترسک آمریکایی فیفا، انتظار گرفتن موضع محکمی یک انتظار بیهوده است. فقط باید منتظر ماند و دید این داستان تا کجا ادامه دارد. البته باید دعا کنیم که کم کاری مهدی تاج و مسئولان فوتبال در مقابل فیفا و رئیس جمهور آمریکا باعث خدشه دار شدن عزت کشور عزیزمان، همت مردم، نیروهای مسلح و خون شهدای جنگ رمضان نشود.