آخرین مطالب

همکاران

۶ هزار خودروی وارداتی عرضه می‌شود| موعد تحویل ۴ ماهه است

۶ هزار خودروی وارداتی عرضه می‌شود| موعد تحویل ۴ ماهه است

به گزارش بازار، مهدی ضیغمی مدیر پروژه واردات خودرو وزارت امنیت شب گذشته در نشست خبری آنلاین با بیان اینکه ثبت نام خودروهای وارداتی از روز چهارشنبه 11 آبان ماه آغاز می شود، گفت: متقاضیان تا 16 آبان مهلت دارند تا ثبت نام کنند. ثبت نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

ضیغمی افزود: البته متقاضیان خرید این خودروها باید قبل از ثبت نام مبلغ 500 میلیون تومان را نزد یکی از بانک های عامل مسدود کنند و این فرصت تا روز شنبه 14 آبان ماه به متقاضیان داده شده است.

مجری طرح واردات خودرو وزارت حراست درباره سقف قیمت واردات خودرو تصریح کرد: سقف قیمت واردات خودرو تغییری نکرده است.

وی در پاسخ به سوال مهر در خصوص میزان عرضه خودرو در این مدت گفت: 6 هزار خودرو در این مدت عرضه می شود.

مجری طرح واردات خودرو وزارت حراست در پاسخ به سوال دیگر مهر درباره زمان تحویل خودرو به متقاضیان افزود: طبق مقررات حداکثر زمان تحویل خودرو به متقاضیان 4 ماه است. .

دیغمی درباره نحوه تامین خودروهای وارداتی و اولویت بندی گفت: در صورتی که تعداد متقاضیان بیشتر از خودروهای عرضه شده باشد، قرعه کشی و اولویت بندی متقاضیان خرید خودروهای وارداتی به قید قرعه انجام می شود.

وی افزود: در این مدت 11 مدل خودروی وارداتی به متقاضیان عرضه می شود و خریداران می توانند تا 5 خودروی وارداتی را از بین خودروهای عرضه شده از طریق سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

مدیر پروژه واردات خودرو وزارت حراست با بیان اینکه به نظر می رسد سامانه با مشکل مواجه شده است، گفت: مشکلی در سامانه وجود ندارد. افراد می توانند 24 ساعت پس از امضای حساب کاربری در سامانه ثبت نام کرده و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی در خصوص وضعیت پلاک فعال نیز تصریح کرد: شرط پلاک فعال مانند قبل است یعنی برای خودروهای زیر پنج سال که دارای پلاک فعال هستند اعمال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *