آخرین مطالب

همکاران

یکروزه بدون ضامن وام بگیرید

یکروزه بدون ضامن وام بگیرید

وام 40 میلیون تومانی بانک آبی به متقاضیان واجد شرایط به صورت کاملا اینترنتی و با نرخ سود 20 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 12 ماهه پرداخت می شود.

بانک آبی، نئوبانکی که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته است، تا سقف 40 میلیون تومان وام بدون وثیقه می دهد. اما متقاضیان برای دریافت این وام باید مسیر اعتباری را طی کنند. جزئیات بیشتر درباره وام 40 میلیون تومانی بانک آبی در ادامه بررسی می شود.

چگونه از بانک آبی 40 میلیون تومان وام بگیریم؟

متقاضیان وام فوری بلوبانک در مرحله اول این مسیر اعتباری می توانند بین 3 تا 10 میلیون تومان وام دریافت کنند. میزان این وام بر اساس میانگین حساب سه ماهه افراد تعیین می شود.

بانک آبی در گام بعدی بر اساس رفتار مالی وام گیرنده مبلغ وام را تا سقف 40 میلیون تومان افزایش می دهد. رفتار مالی افراد بر اساس گردش مالی، تعداد و میزان تراکنش ها، استفاده از امکانات و خدمات اپلیکیشن Bluebank و از همه مهمتر حسن نیت آنها در بازپرداخت وام ها مشخص می شود.

با فعال شدن این وام، متقاضیان می توانند درخواست خود را در اپلیکیشن بانک آبی ثبت کنند و این تسهیلات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

شرایط بازپرداخت وام 40 میلیون تومانی بانک آبی

نرخ سود وام بانک آبی 20 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن 12 ماه است. اما متقاضیان می توانند در زمان دریافت وام، مدت سررسید آن را انتخاب کنند.

با احتساب سود 20 درصدی و بازپرداخت 12 ماهه، متقاضیان دریافت وام 40 میلیون تومانی از بانک آبی باید در هر قسط سه میلیون و 705 هزار تومان به این بانک پرداخت کنند. به این ترتیب مجموع بازپرداخت وام به 44 میلیون و 464 هزار تومان می رسد.

وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات به چه کسانی تعلق می گیرد؟

اشخاص حقوقی، شرکت ها و سازمان ها می توانند با ارائه جواز کسب وام سه میلیارد تومانی از بانک صادرات با سود 23 درصد دریافت کنند.

بانک صادرات تا سقف 250 درصد مانده سپرده خود را در اختیار متقاضیان واجد شرایط در طرح تسهیلات تیمچه قرار می دهد. بانک صادرات در این طرح حداقل 250 میلیون تومان و حداکثر سه میلیارد تومان وام به متقاضیان واجد شرایط اختصاص می دهد. وام گیرندگان موظفند تسهیلات تیمچه را در بازه زمانی دو تا شش ماهه بازپرداخت کنند.

شرایط دریافت وام 3 میلیارد تومانی از بانک صادرات

شرکت ها و سازمان ها برای دریافت وام 3 میلیارد تومانی از بانک صادرات موظف به ارائه مجوز فعالیت به بانک هستند. همچنین متقاضیان واجد شرایط باید حداقل 100 میلیون تومان به مدت سه ماه در حساب قرض الحسنه خود داشته باشند. همچنین افرادی که چک برگشتی و بدهی به بانک دارند نمی توانند از بانک صادرات وام 3 میلیارد تومانی دریافت کنند.

در صورتی که متقاضی مانده سپرده خود را تا پایان دوره بازپرداخت تسهیلات که حداکثر 6 ماه است حفظ کند، می تواند تا 350 درصد تسهیلات سپرده موجود را دریافت کند. همچنین در صورتی که موجودی حساب متقاضی تا پایان 9 ماه و 12 ماه 100 میلیون تومان باشد، به ترتیب تا سقف 450 و 550 درصد سپرده در حساب را دریافت می کند.

نحوه بازپرداخت وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات

متقاضیانی که موفق به دریافت وام 3 میلیارد تومانی از بانک صادرات می شوند موظفند این وام را در مدت دو تا شش ماه با سود 23 درصد بازپرداخت کنند. وام گیرندگانی که در بازه زمانی 6 ماهه تا سقف 3 میلیارد تومان تسهیلات بازپرداخت می کنند باید ماهانه 534 میلیون و 72 هزار تومان به بانک پرداخت کنند.

در مجموع میزان وام و سود تسهیلات تیمچه بانک صادرات با احتساب سقف سه میلیارد تومانی پرداختی بانک به سه میلیارد و 204 میلیون تومان می رسد. گفتنی است متقاضیان ملزم به پرداخت 100 هزار تومان جهت تشکیل پرونده و اعتبار سنجی به بانک هستند./تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *