آخرین مطالب

همکاران

کانادا به امیرعباس گلاب ویزا نداد؛ کنسرت عباسی هم لغو شد

سیامک عباسی و امیرعباس گلاب قصد داشتند کنسرت های مشترکی را در کانادا برگزار کنند. کنسرت هایی که قرار بود در ونکوور و تورنتو برگزار شود. آنها قرار بود در 13 اکتبر – 22 اکتبر – در ونکوور و 18 اکتبر – 27 اکتبر – در تورنتو روی صحنه بروند.

سیامک عباسی و امیرعباس گلاب دو خواننده ای هستند که دیگر کنسرت هایشان در کشور چندان مورد توجه نیست. شاید به همین دلیل کنار هم قرار گرفته اند تا برای مخاطبان فارسی زبان خارج از کشور جذاب باشند.

به هر حال سیامک عباسی دو روز مانده به کنسرت کانادا با انتشار مطلبی اعلام کرد که ویزای یکی از خواننده ها از سوی کانادا صادر نشده و به همین دلیل کنسرت ها لغو و به تاریخ دیگری موکول می شود.

متن منتشر شده در صفحه سیامک عباسی به این شرح است: «با عرض سلام خدمت هموطنان و هموطنانمان در کانادا، متاسفانه برخلاف میل و حوصله باطنی خود تا آخرین لحظه مجبور به لغو کنسرت به دلیل عدم صدور ویزا شدیم. برای یکی از خوانندگان ما بسیار متاسفیم و ما در حال پیگیری با اداره مهاجرت کانادا هستیم تا این مشکل را در اسرع وقت حل کنیم.

از استقبال و درک شما از وضعیت فعلی متشکریم و به زودی تاریخ جدید را اعلام خواهیم کرد.»

عباسی در این پیام صریح نگفته که ویزای او صادر نشده یا ویزای امیرعباس گلاب؟

پس از این پیام بود که گمانه زنی ها مبنی بر عدم صدور ویزای کدام یک از خوانندگان آغاز شد. از ابتدا نام امیر عباس گلاب بیشتر به ذهنم خطور کرد و احتمال صادر نشدن ویزای او بیشتر بود. به هر حال گلاب در سال های گذشته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است.

این گمانه زنی ها ادامه داشت تا اینکه شب گذشته امیرعباس گلاب با انتشار ویدئویی اعلام کرد که ویزای سیامک عباسی صادر شده و کسی که ویزا صادر نشده خود اوست. به این ترتیب کنسرت این دو خواننده به دلیل عدم صدور ویزای امیرعباس گلاب لغو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *