آخرین مطالب

همکاران

پیروزی ۴ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن دوم/ شانس یک طلا و ۲ برنز در ۵ وزن نخست

در جریان رقابت های پنج وزن دوم کشتی فرنگی امیدهای جهان در آلبانی، چهار کشتی گیر ایران مقابل حریفان خود برتری داشتند اما علی اسکو در دومین مبارزه مقابل زیر 23 سال جهان مغلوب مولداوی شد.

در وزن 55 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، علی احمدی وفا در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر ایوان استفانسکی از اوکراین را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن 63 کیلوگرم عرفان جارکانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر تینو اویالا از فنلاند را شکست داد. وی در دور دوم با آتسمیر بیژف از روسیه مبارزه خواهد کرد.

در وزن 77 کیلوگرم علی اسکو در دور نخست مقابل سیمون بورکیناگین از سوئد با نتیجه 8 بر یک پیروز شد. وی در دور دوم مقابل الکساندرین گوتو قهرمان سال گذشته از مولداوی با نتیجه 9 بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار پایانی باشد تا در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن 87 کیلوگرم یاسین یزدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آدام کارگیولا از لهستان رفت و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر محمد باکر از ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم میخائیلو ویشنیوتسکی از اوکراین را با نتیجه 12 بر 4 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

همچنین در ادامه رقابت 5 وزن اول دانیال سهرابی نماینده وزن 72 کیلوگرم ایران و شایان حبیب زارع نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران. این دیدار قرار بود امشب برای کسب مدال برنز به میدان برود.

محمد نقوسی پیش از این در وزن 82 کیلوگرم به فینال راه یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *