پرسپولیس از پس پاختاکور برنیامد/ ویدئو

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ برتر آسیا از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد. علی علیپور (1 دقیقه) برای پرسپولیس و ساران (59) برای پاختاکور گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس

الکسیس گاندوز، میلاد محمدی، گئورگی گلسیانی، محمدحسین کنعانی، ایوب المود، مسعود ریگی، سروش رفیعی (69- عیسی آل کثیر)، محمد خدابنده (46- سعید صادقی)، وحید امیری (69- استون اورونوف)، فرشاد. احمدزاده. (58- سعید مهدی) و علی علیپور (58- لوکاس ژوائو)

شروعی رویایی برای قرمزها

در شرایطی که در ثانیه های ابتدایی بازی توپ در اختیار قرمزها بود، یک حمله و یک سانتر فرصتی را برای امیری ایجاد کرد تا در سمت راست محوطه شش قدمی حریف توپ را به علی علیپور بدهد. پاسی استادانه و با یک ضربه محکم توپ را به سینه دروازه کوبید. پاختاکور گل زد تا سرخپوشان شروعی رویایی داشته باشند.

پرسپولیس همچنان خوب است

شاگردان گاریدو که در اولین بازی مقابل الاهلی عربستان نمایش فوق العاده ای داشتند و علیرغم شکست یک بر صفر همه را به تحسین واداشتند، پس از گل نیز به بازی خوب خود ادامه دادند اما نتوانستند از این برتری به خوبی استفاده کنند تا اولین بازی به پایان برسد. نیمه با پایان همان گل.

سقوط عجیب پالئوس

پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم ناخودآگاه عقب نشینی کرد و این فرصت را برای تیم پاختاکور فراهم کرد تا با اشتباهات زیاد توپ و میدان را در اختیار بگیرد. حریف ازبکستانی که متفاوت از نیمه اول به میدان آمده بود با پاس های کوتاه و نزدیک شدن به دروازه میزبان کار را برای سرخ پوشان سخت کرد.

سردرگمی دفاعی بازی را به تساوی کشاند

پاختاکور که در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بازی می کرد، در اواسط این نیمه تهدیدات جدی روی دروازه تیم میزبان ایجاد کرد و در نهایت در دقیقه 59 با ضربه زیبای کاپیتان این تیم به گل تساوی دست یافت. در این صحنه بازیکنان دفاعی پرسپولیس گیج شده و در پاس دادن اشتباه کردند تا حریف باهوش از این فرصت استفاده کرده و به تساوی دست یابد.

گاریدو برای بهتر شدن تغییر می کند

سرمربی پرسپولیس که نمی خواست تیمش در ورزشگاه خانگی امتیاز از دست بدهد، چند تعویض انجام داد و بازیکنان هجومی تیمش از جمله آرونوف را به میدان فرستاد تا به گل پیروزی برسد. اما آمدن سعید مهری و آرونوف نتوانست تاثیر زیادی در بازی هجومی سرخ ها داشته باشد و این پاختاکور بود که در ضدحملات بسیار خطرناک ظاهر شد و حتی یک بار تا پنالتی هم پیش رفت اما داور آفساید اعلام کرد

تلاش برای گل برتری در دقایق پایانی

قرمزها که در آستانه از دست دادن دو امتیاز در خانه بودند، در دقایق پایانی فشار روی دروازه پاختاکور را افزایش دادند اما دفاع حریف و عدم دقت بازیکنان پرسپولیس در دادن پاس های پایانی باعث شد تا حملات این تیم به پایان برسد. قرمزها بی تاثیر در پنج دقیقه وقت اضافه هم تیمی ازبکستانی هدفمند و هوشمندانه بازی کرد و به شاگردان گاریدو اجازه گل برتری را نداد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد و پرسپولیس دو امتیاز خانگی را از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *