پرداخت 3 وام برای متقاضیان وام فوری یکروزه

بانک صادرات برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود، طرح تسهیلات کم بهره با نام «67» را آماده کرده است. این وام با سود شش درصد به مشتریان واجد شرایط اعطا می شود.

افرادی که تمایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی کم بهره بانک صادرات دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند و برای مدت متوسط ​​حسابی ایجاد کنند. پول واریز شده به حساب متقاضی برای ایجاد میانگین برای تضمین پرداخت وام مسدود می شود. مشتریان تا پایان دوره بازپرداخت نمی توانند از این پول استفاده کنند. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است. البته در این مدت سود هفت درصدی به پول بلوکه شده در حساب تعلق می گیرد.

افرادی که مایل به دریافت این وام هستند نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نخواهند داشت. این وام به صورت حضوری و از طریق سامانه شمس قابل درخواست بوده و متقاضیان می توانند بدون تاخیر در آن ثبت نام کنند.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود شش درصدی و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط تسهیلات مذکور 6 میلیون و 84 هزار تومان خواهد بود. مبلغ اقساط در پایان سررسید این تسهیلات به 218 میلیون تومان می رسد.

برخی از خدمات بانک صادرات ایران

بانک صادرات یکی از قدیمی ترین و قدیمی ترین بانک های خصوصی کشور است که از سال 1331 خدمات قابل توجهی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد. قراردادها، ضمانت نامه ها، ارائه انواع کارت های بانکی، فعال سازی انواع حساب های سپرده بانکی و …/تجارت نیوز

شرایط و نحوه دریافت وام 400 میلیون تومانی بدون بهره از بانک رسالت

بانک رسالت یکی از بهترین بانک های قرض الحسنه کشور است که به دلیل ارائه تسهیلات با کارمزد دو یا چهار درصد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در حال حاضر این بانک 400 میلیون تومان وام بدون سود و با کارمزد دو درصد ارائه می دهد.

به گزارش سایت طلا، مشتریانی که دارای سپرده قرض الحسنه در بانک رسالت هستند با ایجاد حساب میانگین سه تا شش ماهه می توانند برای این مجموعه وام 400 میلیون تومانی اقدام کنند. در طول دوره متوسط ​​ایجاد حساب، سپرده مسدود نمی شود و متقاضی وام می تواند از آن استفاده کند. ضمانت اصلی بازپرداخت این وام، رتبه اعتباری متقاضی است. متقاضی پس از دریافت وام حداکثر ظرف مدت 60 ماه می تواند آن را بازپرداخت کند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت، هر قسط به 7 میلیون و 227 هزار تومان می رسد و در نهایت مبلغ کل وام و سود آن 424 میلیون تومان خواهد بود.

فرآیند دریافت وام از بانک رسالت

بانک رسالت به منظور تسهیل در روند ارائه خدمات بانکی تمامی مراحل افتتاح حساب و درخواست آنلاین وام را آماده کرده است. متقاضیان وام جهت افتتاح حساب در بانک رسالت باید به سایت اصلی این مجموعه مراجعه و بر روی گزینه خدمات بانکداری دیجیتال کلیک کنند. پس از افتتاح حساب لازم است متقاضیان تسهیلات در سامانه اعتبار سنجی مارات اعتبار سنجی شوند. پس از انجام این دو مرحله، متقاضیان باید سفته الکترونیکی دریافت کنند. پس از انجام تمامی مراحل، متقاضی باید به اینترنت بانک یا بانک رسالت وارد شده و برای دریافت تسهیلات 400 میلیون تومانی اقدام کند. پس از تکمیل فرآیند درخواست تسهیلات، بانک برای تکمیل فرآیند وام به مشتری اعلام می کند.

شرایط فوق العاده دریافت وام 50 میلیون تومانی بدون بهره از بانک کارآفرین

مشتریان بانک کارآفرین که دارای حساب وام در یکی از شعب این گروه و با میانگین حساب هستند، می توانند 50 میلیون تومان وام پروژه «نیک آفرین پلاس» دریافت کنند. این تسهیلات قرض الحسنه است و فقط چهار درصد کارمزد به آن تعلق می گیرد.

به گزارش تجارت نیوز، مشتریان بانک کارآفرینی که تمایل به دریافت وام بدون بهره دارند، باید حداقل سه ماه برای حساب وام خود ایجاد کنند. در طول مدت انتظار، متقاضی نمی تواند از حساب خود استفاده کند و نمی تواند پول برداشت کند. در صورتی که مشتری در مدت انتظار و در زمان ایجاد میانگین حساب اقدام به برداشت وجه کند، امکان درخواست تسهیلات مذکور را نخواهد داشت. برای دریافت این وام متقاضی باید ضامن داشته باشد. پس از دریافت وام حداکثر 36 ماه فرصت بازپرداخت آن وجود دارد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت 36 ماهه، مبلغ هر قسط یک میلیون و 476 هزار و 199 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات به 3 میلیون و 143 هزار و 173 تومان می رسد. جمع اصل و سود وام 53 میلیون و 143 هزار و 173 تومان است.

با دستاوردهای بانک کارآفرین آشنا شوید

بانک کارآفرین یکی از بانک های خصوصی کشور است که از پنجم دی ماه 1379 فعالیت خود را آغاز کرد و این بانک در طول فعالیت خود علاوه بر ارائه خدمات مجاز پولی و مالی موفق به کسب نشان برنز در پنجمین دوره انسانی کشوری شده است. جایزه مدیریت منابع 34000 در سال 1400، رتبه اول بهره وری در گروه بانک ها و موسسات اعتباری در بین 500 شرکت بزرگ ایران و همچنین رتبه سوم پاسخگویی به شهروندان در بین بانک های خصوصی و دولتی را به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *