آخرین مطالب

همکاران

پرداخت یکروزه 3 وام به خوش حساب ها

وام بدون وثیقه 100 میلیون تومانی بانک ملی با نرخ سود 23 درصد به سپرده گذاران این بانک که دارای رتبه اعتباری B، A یا C هستند پرداخت می شود.

کلیه کارکنان و افرادی که حقوق و مزایای خود را از طریق حساب قرض الحسنه خود در بانک ملی دریافت می کنند، مشمول دریافت طرح تسهیلات بدون ضامن این بانک هستند. حداکثر مبلغ این وام 50 تا 100 میلیون تومان و نرخ سود آن 23 درصد است.

شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک ملی

متقاضی این طرح باید دارای حساب وام در بانک ملی با رتبه اعتباری B، A یا C از بانک مرکزی و همچنین گواهی کسر حقوق به بانک و ضمانت نامه جهت ثبت نام و ارائه آن باشد. دریافت وام

مبلغ هر قسط وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بانک ملی چقدر است؟

پس از دریافت تسهیلات 100 میلیون تومانی کارت اعتباری، وام گیرنده باید در هر اقساط ماهانه سه میلیون و 205 هزار تومان با احتساب سود 23 درصدی 36 ماهه به بانک ملی پرداخت کند. پس از پایان دوره بازپرداخت اقساط، مجموع پرداختی های وام گیرنده به 153 میلیون تومان می رسد.

این طرح شامل هزینه های اضافی به مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبار سنجی است که وام گیرنده موظف است به بانک ملی پرداخت کند.

چه کسانی می توانند وام 200 میلیون تومانی از بانک ملت دریافت کنند؟

وام 200 میلیون تومانی بانک ملت در طرح رشد با سود 1 تا 23 درصد به سپرده گذاران در این بانک پرداخت می شود.

بانک ملت در طرح «رشد» به سپرده گذاران خود تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات می دهد. البته اگر متقاضی شخص حقوقی باشد، مبلغ این تسهیلات به یک میلیارد و 500 میلیون تومان می رسد.

متقاضیان دریافت تسهیلات رشد از بانک ملت می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد حساب میانگین حداقل سه تا شش ماهه نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند. بانک ملت برای این طرح نرخ سود 1 تا 23 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 60 ماهه در نظر گرفته است.

مراحل و نحوه دریافت تسهیلات رشد بانک ملت

مشمولان این طرح افرادی هستند که پس از افتتاح حساب قرض الحسنه مبلغی را به حساب خود واریز و پس از تعیین میانگین حساب به مدت حداقل سه ماه با ارائه ضامن رسمی به بانک جهت ضمانت اقدام نمایند. برای بازپرداخت اقساط، برای دریافت وام از بانک ملت ثبت نام کنید.

بدیهی است بانک ملت برای متقاضیانی که به حساب جاری خود واریز کرده اند سود پنج درصد در نظر گرفته است. گفتنی است این مزایا در صورتی به وام گیرنده تعلق می گیرد که چک برگشتی نداشته باشد و به بانک ملت بدهکار نباشد.

برای دریافت وام 200 میلیون تومانی چقدر باید واریز شود؟

سقف نسبت مبلغ پرداختی وام به مبلغ سپرده نیز 400 درصد اعلام شده است و متقاضی می تواند چهار برابر میانگین مبلغ حساب خود را دریافت کند. یعنی اگر وام گیرنده 50 میلیون تومان سپرده گذاری کند، می تواند 200 میلیون تومان تسهیلات رشد از بانک ملت دریافت کند.

شرایط بازپرداخت اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک ملت

با در نظر گرفتن سقف وام 200 میلیون تومانی و نرخ سود 23 درصدی، وام گیرنده موظف است ظرف 60 ماه پس از بازپرداخت، در هر قسط پنج میلیون و 638 هزار تومان پرداخت کند. مجموع اقساط در زمان سررسید به 338 میلیون تومان می رسد.

البته این طرح شامل 200 هزار تومان برای تشکیل پرونده در بانک ملت و طی مراحل اعتبار سنجی است که وام گیرنده باید آن را پرداخت کند.

جزئیات وام 4 میلیارد تومانی بانک تجارت برای صاحبان مشاغل

وام چهار میلیارد تومانی بانک تجارت برای تامین کالاهای سرمایه ای یکی از بسته های ارائه شده توسط این بانک است که در هفت بسته مختلف ارائه شده است.

افرادی که صاحب مشاغل هستند می توانند با داشتن دسته چک معمولی یا حساب جاری یا کوتاه مدت و همچنین کارتخوان متصل به این بانک از وام تصنیف بانک تجارت بهره مند شوند. این طرح تسهیلات در هفت بسته مختلف تنظیم شده است که هر کدام کف و سقف، مبلغ، شرایط بازپرداخت و نرخ سود متفاوتی دارند.

انواع بسته های وام آموزشی تسنیم بانک تجارت

هفت بسته در نظر گرفته شده در پیشنهاد بانک تجارت عبارتند از: «تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب تامین سرمایه در گردش»، «تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب عرضه کالاهای سرمایه ای»، «تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب عرضه سرمایه» در گردش یا کالاهای سرمایه ای با نرخ سود ترجیحی 17 ​​تا 19 درصد، «تسهیلات بر اساس میانگین حساب در قالب مشارکت مدنی تجاری»، «پیش تسهیلات بر اساس میانگین حساب» ، «تسهیلات اعتباری در حساب جاری به صورت خرید بدهی بر اساس اسناد تجاری ناشی از معاملات اعتباری» و «تسهیلات در قالب کارت اعتباری به صاحبان واحدهای صنفی و پرسنل آنها».

کف این تسهیلات 800 میلیون تومان و سقف آن 4 میلیارد تومان است. متقاضیان می توانند برای اطلاع دقیق از شرایط هر یک از این بسته های آموزشی به صفحه وام تسنیم در سایت بانک تجارت مراجعه کنند.

شرایط بازپرداخت وام 4 میلیارد تومانی بانک تجارت

با احتساب سقف چهار میلیارد تومانی پیشنهادی بانک تجارت برای وام کالاهای سرمایه ای با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت حداکثر 24 ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه این وام 209 میلیون و 493 هزار خواهد بود. تومان که مجموع این ارقام در پایان سررسید به پنج میلیارد و 27 میلیون تومان می رسد./تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *