پاسخ منفی مجیدی به استقلال؛ توافق اولیه با ۲ سرمربی خارجی

هیات مدیره باشگاه استقلال نیز پس از شکست دو بر صفر این تیم مقابل السد قطر در هفته دوم لیگ برتر با استعفای جواد نکونام موافقت کرد تا راه انتخاب جانشین وی مشخص شود.

فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال که نشان داده تمام تصمیمات خود را با نظر هیات مدیره به ویژه احمد شهریاری رئیس این مجموعه می گیرد، مذاکراتی را با فرهاد مجیدی آغاز کرد تا سرمربی سابق آبی پوشان. بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. اما مجیدی شهریاری را به عنوان رئیس هیات مدیره نپذیرفت و شخصا پیگیر جذب یک سرمربی مشهور اروپایی برای این تیم شد.

شهریاری پس از دریافت دو گزینه برزیلی تصمیم به مذاکره با دو سرمربی بزرگ اروپایی که یکی از آنها کروات است از طریق یک نماینده خارجی گرفت و توافقات اولیه با هر دو گزینه انجام شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به شدت خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر تیمش برای انتخاب سرمربی خارجی شده تا پس از بازی روز شنبه با هواداران تهرانی زیر نظر سرمربی خارجی خود به کار خود ادامه دهند.

هلدینگ خلیج فارس بودجه خود را برای انتخاب سرمربی استقلال در اسرع وقت حدود 850 هزار دلار اعلام کرده است و این مبلغ در صورت نیاز تا یک میلیون دلار افزایش می یابد.

برنامه فشرده بازی های استقلال در لیگ برتر و لیگ نخبگان باعث شده تا شهریاری به موضوع انتخاب جانشین نکونام سرعت ببخشد تا این تیم با انتخاب قطعی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر و لیگ نخبگان بجنگد. سرمربی خارجی و همراهی سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی موقت. از دست نده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *