آخرین مطالب

همکاران

واکنش آرمین سهرابیان به خالکوبی دختر شیطان روی پایش

آرمین سهرابیان مدافع سابق استقلال به تازگی راهی نساجی مازندران شده و پس از جدایی عجیبش از آبی پوشان برای تیم قائم شهری بازی خواهد کرد. چندی پیش سهرابیان به دلیل داشتن خالکوبی جنجالی به کمیته اخلاق احضار شد و این موضوع حتی واکنش مهدی تاج را نیز در پی داشت.

آرمین سهرابیان درباره آن عکس و بلند کردن پیراهن ورزشی خود گفت: من در تمرین همینطور هستم و عادت من است و به دلیل بلندی پیراهن ورزشی و گرما کمی آن را بالا می بریم و نمی دانستم که او می خواهد. برای گرفتن یک عکس، من هزاران خالکوبی دیگر دارم، اما دلیل آن چیست که نمی‌دانستم چنین داستانی می‌شود، و این خالکوبی واقعاً در حدی نبود که ویروسی شود.

وی در خصوص فلسفه خالکوبی خود گفت: روی پایم خالکوبی دارم و به دلیل علاقه ام به سینما و سینماست و این شخصیت فیلمی به نام خون آشام است. من یک عکس از بازیگران در جای دیگری دارم و از آن خوشم آمد. آمدند شیطان و هزار و یک قصه گفتند اما وقتی فلسفه و داستانش را نمی دانی چرا حرف می زنی؟ شیطان پرستی و این حرف ها چیست؟ «الله» روی دستم است و ای کاش اول می آمدی و حرف می زدی. من از آنها خبر نداشتم. به آقا رضا گفتم پاکش کن و او هم پاکش کرد اما پخش شد و استوری شد. من 3-4 ماه پیش این خالکوبی را انجام دادم و قراردادم لغو نشد. عذرخواهی کردم و قول دادم. من اصلاً محروم نبودم.»

مدافع سابق استقلال درباره حضورش در کمیته اخلاق گفت: رفتم گفتند این چیست؟ گفتم برای این فیلم و سریال است و تعهد دادم. قرار شد پاکش کنم برخی از آنها درست گفتند و من قبول کردم که اشتباه کردم. از این بابت عذرخواهی کردم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *