وام 10 میلیونی برای یارانه بگیران مسافر اربعین

وام اربعین یکی از تسهیلاتی است که بانک ملی به افراد می دهد. وام اربعین با سود بالایی که دارد باعث تردید مردم شده است. چند سالی است که وام اربعین به دست مردم می رسد و کمکی برای زائران امام حسین (ع) در مسیر کربلا است.

کلیه افرادی که قصد دریافت و ثبت نام وام اربعین بانک ملی ایران را دارند باید تمامی شرایط ثبت وام و دریافت مبلغ وام اربعین بانک ملی را داشته باشند. برای این وام اقدام کنید. برای رفاه حال متقاضیان، فهرست تمامی شرایط لازم برای درخواست تسهیلات ده میلیونی وام اربعین در قسمت زیر آمده است.

متقاضیان وام اربعین بانک ملی در زمان عقد قرارداد با بانک نباید بدهی غیرجاری و چک برگشتی داشته باشند. مدت بازپرداخت وام اربعین بانک ملی: متقاضیان می توانند پس از بازگشت از سفر اربعین ظرف مدت 6 ماه (از تاریخ دریافت تسهیلات) اقساط خود را پرداخت کنند.

زائران با افتتاح حساب طرح ویژه و واریز مبلغ 25 میلیون ریال با مراجعه به کلیه شعب بانک ملی ایران و استفاده از تسهیلات 100 میلیون ریالی ویژه طرح برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر استفاده کنند.

مبلغ واریز شده به حساب ویژه طرح تا زمان تسویه تسهیلات و بدهی در حساب باقی می ماند و پس از تسویه کامل تسهیلات به مشتری عودت می شود. مشتری یک سپرده دریافت می کند.

به گزارش ایمنا، آغاز دقیق پیاده روی اربعین در تابستان سال 1403 چند روز مانده به اربعین است و برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد در مسیر و عتبات عالیات توصیه می شود چند سفر را طی کنید. چند روز مانده به اربعین به طور معمول افرادی که قصد زیارت حرم امام حسین (ع) و کربلا را در روز اربعین دارند، یک هفته قبل از اربعین در این پیاده روی شرکت می کنند. به طور معمول زائران امام حسین (ع) می توانند روز شانزدهم ماه صفر منطبق با 31 مرداد 1403 یعنی حدود 4 روز قبل از اربعین را به عنوان تاریخ شروع پیاده روی اربعین در سال 1403 در نظر بگیرند./ایمنا

دریافت وام اربعین 1403

سال گذشته وام اربعین به شرح زیر به زائران اربعین تعلق گرفت:

کلیه زائران اربعین به مدت 10 روز تا 25 مردادماه می توانند قبل از سفر به عراق با مراجعه به کلیه شعب بانک ملی ایران نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و واریز مبلغ 25 میلیون ریال (تا زمان دریافت تسهیلات) اقدام کنند. برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ 100 میلیون ریال استفاده کنید.

متقاضیان تسهیلات اربعین در زمان عقد قرارداد با بانک نباید بدهی غیرجاری و چک برگشتی داشته باشند.

نرخ سود این تسهیلات بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار 23 درصد است.

زائران متقاضی وام اربعین می توانند پس از بازگشت از زیارت اربعین ظرف مدت 6 ماه (از تاریخ دریافت وام) اقساط خود را بازپرداخت کنند./همایب 24

نحوه ثبت نام وام اربعین بانک ملی

زائرانی که قصد سفر به اربعین را دارند و توانایی مالی برای شرکت در پیاده روی اربعین را ندارند می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام، مدت زمان بازپرداخت اقساط وام و نرخ سود وام اربعین بانک ملی نسبت به دریافت این خدمات اقدام کنند. . اما در پاسخ به این سوال که نحوه ثبت نام وام اربعین بانک ملی چگونه است، باید گفت که تمامی متقاضیان باید ابتدا نسبت به افتتاح حساب ویژه و ثبت نام در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir اقدام کنند. .

پس از ثبت نام در سامانه سماح، افرادی که در بانک ملی حساب دارند می توانند در سامانه بام حساب ویژه افتتاح کنند و یا با مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ایران، حساب ویژه افتتاح کرده و وام اربعین را از بانک ملی دریافت کنند. اما زائرانی که در بانک ملی ایران حساب ندارند تنها با مراجعه حضوری به بانک ملی ایران می توانند حساب ویژه ایام اربعین افتتاح کنند.

و در نهایت متقاضیان با افتتاح حساب ویژه پروژه و واریز مبلغ 2500000 تومان و استفاده از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ 10 میلیون تومان برای اربعین. نرخ سود وام اربعین بانک ملی بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار و مدت بازپرداخت اقساط وام اربعین بانک ملی نیز 6 ماهه است./سیستم ها

پیگیری وام اربعین با کد ملی ۱۴۰۳

پیگیری وام اربعین با کد ملی

برای گرفتن وام اربعین باید مراحل زیر را طی کنید:

ثبت نام در سامانه سماح:

ورود به سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir

اطلاعات شخصی و اطلاعات سفر را کامل کنید

دریافت کد رهگیری پس از ثبت نام

مراجعه به بانک عامل:

ارائه مدارک لازم (کارت ملی، شناسنامه، کد رهگیری سماح) به بانک عامل

افتتاح حساب ویژه وام اربعین

مبلغ مشخص شده را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید

پیگیری وام:

به سامانه رهگیری وام بانک اربعین مراجعه کنید

برای استعلام وضعیت وام کد ملی و کد رهگیری را وارد کنید

با شماره تلفن زیر وام اربعین بانک امل/اندیسه مساهر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *