وام 50 میلیونی بدون بهره با فیش حقوقی خود بدون دردسر وام 4 درصدی بگیرید!

وام قرض الحسنه 50 میلیونی بدون سود



مشتریان بانک کارآفرین که دارای حساب وام در یکی از شعب این گروه و با میانگین حساب هستند، می توانند 50 میلیون تومان وام پروژه «نیک آفرین پلاس» دریافت کنند. این تسهیلات قرض الحسنه است و فقط چهار درصد کارمزد به آن تعلق می گیرد.





به گزارش تجارت نیوز، مشتریان بانک کارآفرینی که مایل به دریافت وام بدون بهره هستند باید حداقل میانگین سه ماهه برای حساب وام خود ایجاد کنند. در طول مدت انتظار، متقاضی نمی تواند از حساب خود استفاده کند و نمی تواند پول برداشت کند. در صورتی که مشتری در مدت انتظار و با ایجاد میانگین حساب اقدام به برداشت وجه کند، امکان درخواست تسهیلات مذکور را نخواهد داشت. برای دریافت این وام متقاضی باید ضامن داشته باشد. پس از دریافت وام، حداکثر 36 ماه فرصت بازپرداخت آن وجود دارد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت 36 ماهه، مبلغ هر قسط یک میلیون و 476 هزار و 199 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات به 3 میلیون و 143 هزار و 173 تومان می رسد. جمع اصل و سود وام 53 میلیون و 143 هزار و 173 تومان است.

با دستاوردهای بانک کارآفرین آشنا شوید

بانک کارآفرین یکی از بانک های خصوصی کشور است که از پنجم دی ماه 1379 فعالیت خود را آغاز کرد و این بانک در طول فعالیت خود علاوه بر ارائه خدمات مجاز پولی و مالی موفق به کسب نشان برنز در پنجمین دوره انسانی کشوری شده است. جایزه مدیریت منابع 34000 در سال 1400، رتبه اول بهره وری در گروه بانک ها و موسسات اعتباری در بین 500 شرکت بزرگ ایران و همچنین رتبه سوم پاسخگویی به شهروندان در بین بانک های خصوصی و دولتی را به خود اختصاص داده است.



۰