وام فوری ۴۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با کارمزد 4 درصد

بانک مهر ایران در طرح «مهرپوز» به مشتریانی که کارتخوان متصل به بانک دارند تا سقف 400 میلیون تومان در قالب طرح وام آنی اعطا می کند. متقاضیان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و واریز وجه و ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام 400 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد ثبت نام کنند. نکته مهم در مورد تسهیلات مهرپوز این است که دوره طلایی دو ماهه و دوره عادی سه تا ۱۲ ماه برای سپرده گذاری در بانک مهریران است.

مشخصات 400 میلیون وام فوری بانک مهر ایران با دستگاه کارتخوان

متقاضی برای دریافت تسهیلات 400 میلیون تومانی نیاز به داشتن حساب قرض الحسنه و سپرده در آن، اعتبار شغلی و ضامن رسمی دارد تا بتواند تا سقف 220 درصد سپرده خود را مطابق با وام دریافت کند. ضریب تسهیلات این طرح از دیگر شرایط و ضوابط طرح مهرپوز، الزام متقاضی نداشتن بدهی و چک برگشتی به بانک است.

پس از اخذ 400 میلیون تومان وام از بانک مهریران، با احتساب کارمزد چهار درصد و 60 ماه برای پرداخت اقساط، وام گیرنده باید در هر قسط هفت میلیون و 272 هزار تومان به بانک مهریران بپردازد. در نهایت کل سود و مبلغ وام به 448 میلیون تومان می رسد.

طرح مهرپوز بانک مهریران نیز شامل 100 هزار تومان هزینه اضافی است که وام گیرنده باید طی مراحل ثبت نام به بانک پرداخت کند.

بدیهی است مبلغ سپرده در بانک مسدود نخواهد شد و وام گیرنده می تواند از سپرده خود برداشت کند یا آن را افزایش دهد. یکی دیگر از شرایط دریافت این تسهیلات، نداشتن چک برگشتی یا بدهی متقاضی به بانک سینا است.

در صورتی که نرخ سود این تسهیلات 10 درصد باشد سقف وام 300 میلیون تومان و مدت بازپرداخت 60 ماهه باشد، وام گیرنده ملزم به پرداخت چهار میلیون و 249 هزار تومان در هر قسط خواهد بود. مجموع 60 قسط پرداختی به بانک سینا نیز در پایان سررسید به 225 میلیون تومان می رسد. تسهیلات نرگس شامل هزینه های اضافی به ارزش 100 هزار تومان است که وام گیرنده باید به بانک سینا پرداخت کند.

مشمولان این طرح کسانی هستند که دستگاه کارتخوان به حساب خود در بانک پارسیان متصل بوده و حداقل چهار ماه موفق به ایجاد گردش و بهره برداری از حساب شده باشند. وام ارائه شده توسط همکاران بانک پارسیان قرض الحسنه بوده و وام گیرنده به غیر از کارمزد چهار درصد سود دیگری به این بانک پرداخت نخواهد کرد.

ضمانت بازپرداخت این طرح نیز از طریق اعتبار شغلی و ارائه پروانه کسب انجام می شود تا بانک پارسیان برای پرداخت این تسهیلات با نرخ کارمزد چهار درصد و مدت بازپرداخت 24 ماهه از متقاضی اطمینان حاصل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *