آخرین مطالب

همکاران

وام فوری ۳۰۰ میلیونی با شرایط ویژه و پرداخت آسان برای همه

وام فوری آنلاین 200 میلیونی بانک ملت

به گزارش پایگاه خبری قاب امراز: متقاضیان دریافت وام فوری می توانند با استفاده از سامانه فربانک به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند و تا سقف 200 میلیون تومان وام با بازپرداخت 60 ماهه دریافت کنند.

مشتریان بانک ملت می توانند با استفاده از سامانه فارابانک تا سقف 200 میلیون تومان وام دریافت کنند. یکی از ویژگی های طرح ملت فربانک ثبت نام و دریافت پول وام غیرحضوری است که این طرح را از سایر تسهیلات متمایز می کند. نرخ سود وام 23 درصد و مدت بازپرداخت 60 ماه است. در ادامه جزئیات و نحوه دریافت تسهیلات ملت فربانک شرح داده شده است.

بانک ملت این تسهیلات را در قالب طرح فرابانک به سپرده گذاران دارای اعتبار تجاری ارائه می کند و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه فارابانک نسبت به ثبت نام و دریافت تسهیلات، اقدامات لازم را پیگیری کنند. یکی دیگر از شرایطی که متقاضی باید داشته باشد، حساب قرض الحسنه، ضامن رسمی و حساب سپرده بلندمدت است. البته طرح 200 میلیون تومانی بانک ملت به افرادی که چک برگشتی یا بدهی به بانک ملت داشته باشند تعلق نمی گیرد.

مشتریان دارای رتبه اعتباری A و B در صورت احراز سایر شرایط می توانند تا سقف معینی برای تضمین خود (بدون معرفی شخص دیگری به عنوان ضامن) از تسهیلات بهره مند شوند.

چگونه از سامانه فارابانک وام فوری بگیریم؟

مراحل دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملت از طریق سامانه فارابانک به شرح زیر است:

1. دریافت شناسه و رمز ورود به سامانه بانکداری اینترنتی به صورت آفلاین (با استفاده از اپلیکیشن امضا/اطلاعات کارت ملت) و با مراجعه حضوری (ارائه کارت ملت در شعب بانک ملت)

2. وارد سیستم بانکداری اینترنتی شوید

3. انتخاب گزینه «امکانات آفلاین فرابانک ملت» از منوی خدمات ارائه شده یا قسمت خدمات در منوی امکانات.

4. مطالعه و تایید “شرایط و مقررات”

5. انجام استعلامات مورد نیاز به صورت آنلاین

6. مشاهده لیست تسهیلات ارائه شده توسط سیستم (مرتبط با رتبه اعتباری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *