وام ارزان قیمت سریع و آسان با «اعتبار ملی»

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در طرح اعتبار ملی تنها کافی است حساب کاربری خود را در سامانه بام فعال کرده و ظرف مدت 3 ساعت پس از تکمیل مدارک از این تسهیلات بهره مند شوید.

بانک ملی ایران همواره در تلاش است تا با رونمایی از طرح های جدید نقش تسهیل گر در تامین مالی خانواده های ایرانی را ایفا کند و “اعتبار ملی” یکی از طرح های تسهیلاتی موجود است که همه هموطنان می توانند با در دست داشتن گوشی تلفن همراه برای دریافت آن اقدام کنند. انجام دهید

در طرح اعتبار ملی، مشتریان می توانند با افتتاح حساب اعتباری ملی به صورت غیرحضوری در سامانه بام و حتی حضوری در شعب با میانگین فعالیت حساب خود بین 1 تا 12 ماه (در اختیار مشتری) تا سقف 5 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند. درخواست).

دریافت این تسهیلات تا سقف سه میلیارد ریال با یک ضامن و تا سقف پنج میلیارد ریال با دو ضامن و بدون نیاز به گواهی کسر حقوق امکان پذیر است. در این طرح ضامن به صورت حضوری در سامانه بام احراز هویت می شود و اعتبار سنجی لازم توسط شعبه انجام می شود و پس از تکمیل مدارک و تایید ضامن ظرف مدت 3 ساعت تسهیلات به حساب مشتری واریز می شود.

اکنون می توانید از «اعتبار ملی» تسهیلات دریافت کنید; تسهیلاتی ارزان قیمت که می توانید آن را سریع، آسان و کاملا آفلاین دریافت کنید و اقساط آن را با نرخ 14 درصد بین 1 تا 5 سال پرداخت کنید./ مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *