هشدار نهاد قضایی به داوران متهم در پرونده «فساد در فوتبال»

علاوه بر خداداد افشاریان، رئیس کمیته قضات که برکنار شد، یکی دیگر از اعضای این کمیته نیز برای ارائه توضیحات تکمیلی درباره اتفاقات رخ داده به دادگاه احضار شد. نام چند داور دیگر نیز مطرح شده است اما از آنجایی که لیگ برتر به هفته های حساس خود رسیده است، مسئولان مربوطه تصمیم گرفتند برای قضاوت صحیح به تذکر بسنده کنند اما تاکید می کنند که باید پاسخگوی قضاوت های درست باشند. شارژ در پایان فصل

در سال های گذشته فدراسیون فوتبال و کمیته داوران سعی کردند داوران خود را سفید کنند و بارها در مقابل اتهامات از آنها دفاع کردند اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ظاهرا پذیرفت که در جامعه داوری مشکلاتی وجود دارد. او چندی پیش در جایی گفته بود که بعد از یکی از بازی های لیگ برتر به آنها خبر دادند که یکی از داوران شروع به شرط بندی کرده است. به همین دلیل از حکم خارج شد.

انتقاد اهالی فوتبال به فدراسیون و کمیته داوران این است که چرا اسامی داوران متخلف را اعلام نمی کنند؟ چند سال پیش فدراسیون تاکید کرد که سیاست آنها در قبال داوران خاطی این است که بدون اعلام نام آنها را محروم کنند! موضوعی که البته در هیچ جای دنیا دیده نمی شود.

پرونده فساد در فوتبال وارد مرحله جدیدی شده است. مدیران میانی احضار و توضیحات لازم در این خصوص داده شده است. کسانی که در این مورد رشوه گرفتند قرار است آخرین ریال را برگردانند. همچنین تعدادی از افراد در این پرونده با ممنوعیت سنگینی مواجه هستند. گفته می شود احتمال دستگیری و زندانی شدن تعدادی از متهمان زیاد است.

بیشتر بخوانید: این تیم ها نمی توانند یقه پرسپولیس را بگیرند/ پیکان در خطر سقوط; این وصله ها به رضا عنایتی نمی چسبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *