آخرین مطالب

همکاران

هزینه‌های بیمه خودرو رکورد ۴۷ ساله را زد

از آنجایی که قیمت خودرو به دلیل بیماری همه گیر کاهش یافته است، بیمه هزینه مالکیت خودرو را برای بسیاری از آمریکایی ها به لبه پرتگاه رسانده است. پیش بینی می شود که به صورت سالانه هزینه های بیمه وسایل نقلیه موتوری در سال 2023 17.4 درصد افزایش یابد که بزرگترین افزایش از زمان افزایش 28.7 درصدی در سال 1976 است.

شوک برچسبی که به بسیاری از رانندگان آمریکایی وارد شده است ناشی از افزایش تصادفات، شدت تصادف و عوامل جغرافیایی است که هزینه ها را بالا می برد.

رانندگان عادت‌های بد جاده‌ای را در طول قرنطینه‌های همه‌گیر ایجاد کردند که به رفتار فعلی کمک می‌کند. به عنوان مثال، همانطور که نیویورک تایمز در اوایل سال جاری گزارش داد، محققان در نوادا دریافتند که در طول همه گیری همه گیر، رانندگان سرعت داشتند، استفاده از کمربند ایمنی پایین بود و دستگیری های رانندگی در حالت مستی نزدیک به بالاترین حد تاریخی بود.

در سال 2021، در اوج همه گیری، تلفات جاده ای 10.5 درصد افزایش یافته است که بالاترین میزان از سال 2005 است، در حالی که اکثر آمریکایی ها در خانه می مانند. نتایج نشان داد که تلفات در سال 2022 تنها 0.3 درصد نسبت به سال 2021 کاهش داشته است.

افزایش حق بیمه خودرو تا حد زیادی به دلیل افزایش چشمگیر قیمت قطعات خودرو و افزایش تعداد و شدت خسارت بوده است. کمبود تکنسین برای انجام پیچیده ترین تعمیرات نیز هزینه ها را افزایش داده است. قیمت خودروهای جدید از سال 2019 بیش از 20 درصد افزایش یافته است که منجر به افزایش قیمت قطعات شده است. علاوه بر این، خودروهای جدیدتر فناوری بیشتری دارند

در حالی که نرخ خدمات برای خودروهای برقی پایین‌تر است، خودروهای برقی «نرخ بسیار بالاتری» از هزینه‌ها دارند، در مورد تعمیرات بدنه یا ساختاری، خودروهای برقی همچنین به راه‌حل‌های فنی پیشرفته‌تری نیاز دارند و به تکنسین‌های متخصص بیشتری نیاز دارند.

به گفته Yahoo Finance، محل زندگی شما نیز عامل مهمی در هزینه ای است که برای بیمه وسیله نقلیه خود پرداخت می کنید. آب و هوای بد باعث می شود رانندگان حق بیمه بیشتری نسبت به میانگین کشوری بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *