آخرین مطالب

همکاران

نوسازی هفت هزار دستگاه تاکسی تهران

به گزارش بازار، شادی مالکی امروز در جلسه بررسی پیشرفت برنامه های اجرایی سازمان و روند برنامه های پیش رو در حوزه تاکسی های برقی، هوشمندسازی و بازنگری خطوط تاکسیرانی، اظهار داشت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی به صورت اجرایی شد. یکی از راهکارهای کاهش تعداد خودروهای فرسوده در سطح شهر است.

وی با اشاره به بازنگری در خطوط تاکسیرانی شهر تهران افزود: یکی از اقداماتی که سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با جدیت دنبال می کند، بازنگری در خطوط است به طوری که مناطق 2 و 5 در حال اجرای بازنگری خطوط تاکسیرانی هستند. و امیدواریم بتوانیم مناطق را در این زمینه فعال کنیم.

خانم مالکی گفت: اکنون بسیاری از خطوط تاکسی مسافربری زیادی ندارند و باید خودروهای تاکسی را به خطوط پرتردد اضافه کنیم که این امر توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در حال پیگیری است.

وی در خصوص برقی شدن خودروهای تاکسی در پایتخت افزود: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در تلاش است تا با تسهیل و ایجاد زیرساخت های مناسب در این زمینه کمک کند.

خانم مالکی همچنین با اشاره به توجه ویژه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به سرویس مدارس خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید نسبت به ساماندهی سرویس مدارس دانش آموزان مدارس عادی و استثنایی اقدام کردیم.

مدیرکل برنامه و بودجه و دفتر نظارت، کنترل برنامه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات مثبت سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در راستای اعطای تسهیلات به تاکسیرانی کمیته مشترکی بین گروه های مالی، بودجه، تاکسیرانی و مرتبط در شهرداری ایجاد شود. شکل بگیرد تا بتوانیم مسیر خدمات را هموار کنیم.

علی علاالدینی بر ضرورت تحول اقتصاد حمل و نقل در حوزه تاکسیرانی تاکید کرد و گفت: سازمان تاکسیرانی باید با برنامه ریزی عملیاتی در راستای تحول و توسعه شهر و خدمت رسانی به شهروندان به ویژه در حوزه هوشمندسازی گام بردارد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *