نزدیک‌ترین دوست سیدحسن نصرالله در ایران که بود؟

کتاب «او با ما بود» حاوی سلسله سخنرانی ها و مصاحبه های دبیرکل حزب الله لبنان درباره دوست و همرزم بیست ساله اش حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت است. کتاب «همراه ما بود» با گردآوری و ترجمه سید حسین مصرابی در 368 صفحه روانه بازار کتاب شد.

در توضیحات کتاب آمده است:
«بی شک یکی از نزدیک ترین دوستان شهید حاج قاسم سلیمانی سید حسن نصرالله است، رابطه این دو فرمانده تنها به میدان نبرد با اسرائیل خلاصه نمی شود، خود سید حسن بارها در مورد حاج قاسم گفته بود که از همان ابتدا. در دیدار، جای خود را در دل رزمندگان باز کرد تا آنجا که درباره او گفتند: «او از ما بود». این کتاب مجموعه ای از سخنرانی ها و مصاحبه های دبیرکل حزب الله لبنان درباره دوست و همرزم بیست ساله اش حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت است که در روزهای سخت جنگ 33 روزه همیشه همراهشان بود. و پس از آن، و هرگز مقاومت را تنها نگذاشت.

گزیده ای از کتاب:

او در همه اینها با ما بود. یعنی اگر بخواهم مطابقت کنم، می گویم در آن 33 روز حاج قاسم از خوشحالی ما خوشحال بود، از غم ما غمگین بود، درد ما را حس می کرد، یکی از ما بود، نگران ما بود و او برادر بزرگی بود و من در پیشگاه خداوند شهادت می‌دهم که در آن مدت، چه شخصاً به عنوان رئیس سپاه قدس و چه از طریق ارتباطی که با مقامات جمهوری اسلامی داشت، هر کاری از دستش بر می‌آمد انجام داد. ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *